搜尋此網誌

2018年1月21日 星期日

抵食價食到Paul Lafayet甜品下午茶 [La Station@尖沙咀]

海港城::成日黎.. Lane Crawford都間唔中會經過下
但入面竟然有間coffee shop☕️唔係朋友介紹就真係唔知道🙈🙈

最近黎呢度既方法 係由天星碼頭個邊入黎
唔好上去入海港城個條電梯..而係要轉右 行入黎落樓梯
就會見到大大個La Station既牌啦^~^



La Station隱藏係Lane Crawford購物區既一角..
老實講 如果唔係因為我特登搵黎呢度 我都覺得係幾容易會miss左既角落🙈

Afternoon Tea Set $298/2 people
我地3個女仔黎 叫左2個set, 所以包左4杯飲品呀😻😻
所有menu上既飲品都揀得^^
首先揀左壺Earl Grey先, 方便消滯♥茶味香濃

再黎係朋友既Flat White(左), 我揀既Rose Latte(右)

最後係另一個朋友既Hot Chocolate
發現呢度既飲品(唔包括茶類)味道都係偏苦 所以就算係熱朱古力佢都有附上一包糖 <<我朋友係成包落晒XDD
我地覺得都係好事... 因為唔使未食甜品就已經飲甜晒個口...XD


等左大約20分鐘左右 我地期待既tea set出場了!!!
頂層係Paul LafayetCrème Brûlée😍😍😍
中層係甜點
下層係咸點

第一樣要食既當然係Crème Brûlée❤️
相信大家都知Crème Brûlée係Paul Lafayet既signature dessert..
用上新鮮忌廉同Madagascan雲呢拿 每日新鮮人手製造
有超級香既雲呢拿香籽味... 有硬度同脆身的焦糖糖衣
同埋超軟滑既custard....☁️☁️
呢個無得輸呀.... 想食多幾個....

跟住 就食底層既咸點先~~
火箭菜夾parma hams x 2, 芝士火腿toast x 4, 三文魚cracker x 2, 凍蝦蕃茄配青瓜 x 2

呢個真係好好味😍大家真係要襯熱食
仍然溶化緊既芝士~~~ 仲有個toast既表面都有焗香左既芝士架!🧀🧀
麵包外面焗脆左 但內裡一d都唔乾 夠軟身
估唔到有d咁正既熱食呀⭐️

又一個正野*v* Parma hams夠咸香 又有我最愛既火箭菜
我將ham包住火箭菜一齊食 兩者好夾~


以上呢兩樣我都無試到呢🙇🏻因為我唔食三文魚又唔食青瓜😅

到中層的甜點了!! 據說都係用Paul Lafayet既蛋糕呢~~

忌廉口感非常幼滑! 抹茶味都幾重下 但又唔會去到苦既程度

我地2個set共有3隻口味既macaron ... 不過每一隻我都係覺得太甜...始終唔鐘意太甜既野...

一個幾清新既strawberry tart~ 士多啤梨夠甜 下面既cream又唔會太膩!

blueberry cheesecake! 口感扎實 芝士香幾濃郁~~
整體黎講都不錯呢

以為黎Lane Crawford食tea一定會好貴🤑🤑
我地3個女仔食4人份量 除返開每人都係大約二百蚊
如果正常2個人黎食返2人份量即係每人$149
可以食到咁樣既質素, 仲要係Paul Lafayet既甜品..
而且望落份量細細的 食完原來都會好飽 (唔知會唔會係因為我地3個人食4個人野啦....🙈但應該都唔差太遠)
總結一句係性價比極高😋

店家: La Station
地址: 尖沙咀廣東道3-27號海港城連卡佛地下
G/F, Lane Crawford, Harbour City, 3-27 Canton Road, Tsim Sha Tsui
電話: 2118 6090
營業時間: 星期一至日10:00-21:00
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )