搜尋此網誌

2018年1月25日 星期四

性價比高的日式石燒小小店🌟 [石一燒@大角咀]

之前係大角咀返工時 成日經過呢間小店都好想入黎試下
但個陣返工返到得閒死唔得閒病..不論放lunch定放工都無時間黎食... (/^\......)
今日心血來潮記返起呢間小店 即興約朋友黎食晚飯 : )



位於大角咀富多來商場隔離, 由奧海城行過黎唔使5分鐘^^



非常日系的裝修同佈置💎
呢度更有好多紅白酒同日本梅酒供應呢🥃🍷🥂




食物選擇唔算多, 主力提供海鮮同埋牛,豚,羊肉既石燒!


亦有唔少酒類供應

精選紅酒$65/杯
見平平地都有紅酒可以叫... 我地又學人叫黎飲下 享受下..xdd
但我係唔識評酒類....😶😶😶(sorry sorry🙇🏻)


所有石燒肉類都可以再加錢升級做套餐~
+$20極上岩石燒定食(迷你沙律+味噌湯+飯素配飯)
+$30極級岩石燒定食(迷你沙律+味噌湯+飯素配飯+菇盛會+日式甜品)
我地都唔算太餓.. 所以只升級左去極上定食 : )
沙律配麻醬 味道不錯 .. 味噌湯都唔會過濃味 ~

好快我地叫既主角出場啦!! : )
左: 日本活性水飼育豬梅肉4oz $98 (另可選8oz $178)
右: 美國頂級牛小排4oz $148 (另可選8oz $248)
(p.s.原來極上都配有少少菇菌架...!!😍)

早係食物上枱前 醬汁已經送上😍
好欣賞店家對食物既執著同對客人既耐心.. 女店員好細心咁同我地解釋唔同醬汁配搭唔同既肉類去食~

左邊2款係配豬肉既 胡椒柚子汁同黑松露醬
右邊2款係配牛肉既 牛汁同英國海鹽

到石燒板都黎到我地就開始燒肉喇🥩🥩🤤🤤🤤


豬梅肉 - 店家提供既肉類都係不經醃製, 務求客人可以食到肉類既原味
呢個豬梅肉肉質本身就非常香嫩.. 油脂適量咁滲透出黎
同時帶有少少筋 增加口感, 非常好味!~~~
令我罕有地食左好多豬肉 : >

牛小排 - 對比起豬梅肉 呢個牛小排就無咁特別
牛肉既香醇味係係你慢慢細嚼之下先至會滲透出黎

另外每張枱上面本身已經放置左黑椒同意大利海鹽
食慣比較濃味既朋友可以係燒肉時自行加配~~~
但我同朋友都覺得呢2款肉本身既味道係最好味😋😋
唔需要另加調味...

估唔到一間外表平平無奇既小店會提供到咁優質既肉類同石燒體驗
而且價錢比起好多連鎖食店實在係經濟實惠得多!!
店內既環境亦都好溫暖同舒服... 加埋店員既熱心同店家既執著
強烈推介比各位想食日式石燒既朋友仔黎試一試^^


店家: 石一燒
地址: 大角咀鐵樹街10號富多來新邨一期地下13號舖
Shop 13, G/F, Phase 1, Fu Tor Loy Sun Chuen, 10 Tit Shu Street, Tai Kok Tsui
電話: 52815420
營業時間: 星期一至日11:30-14:30,18:00-23:00
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )