搜尋此網誌

2018年1月30日 星期二

次次去親炑八都係一枱野食太豐富之新春套餐~!! [炑八@黃大仙]



屋企人好鐘意黎炑八韓烤.. 加上佢愈開愈多分店
所以我地周不時都會黎食lunch/dinner架~
當然lunch係抵食好多!! 不過有D款要夜晚先有得叫...




第一次黎黃大仙呢間分店呢~ 呢度好新淨~~~
裝修都有落過心思..配色好colorful又有dd raw既感覺



見到佢多左好多牛肉套餐~ 不過員工特別介紹我地食一個期間限定既新春套餐...
聽落都岩食, 又有新野可以試, 所以我同媽媽就叫左個新春2人套餐啦!! (佢仲有出4人餐)


佢竟然都有士多啤梨雪糕塔食!!! 仲有好多靚靚梳打選擇..吸引
但咁寒冷既天氣下.. 我同媽媽都係叫熱飲暖暖身~!!


主角未上之前, 已經有一大堆頭既前菜送到喇 *v*
黎親炑八都會有呢種食豐盛大餐既喜悅
明明唔係叫左好多野...都會黎到成枱野食兼超飽...XD

以下落黎簡單講下前菜入面我最鐘意既3款^~^
((相信大家都已經知道炑八有免費無限添加既芝士粟米同泡菜蛋, 咁呢度就唔再多講啦~))

泡菜! 明明唔食得辣既我...以前見到呢個橙紅色都會怕左..
但一試先知佢個辣係可接受的~ 而呢種酸酸咸咸又少辣真係令人好開胃架~

幾時都無得輸既麻醬沙律~! 份量唔吝嗇~
沙律菜細細片 又新鮮

最後 亦都係咁多款入面我最鐘意既醃蘿蔔片!!
其實平時唔特別鐘意蘿蔔..但呢度將佢切得真係好薄身
重點係酸酸的醬汁將蘿蔔醃得超入味, 解滯同開胃都係一流!


好啦~ 套餐第一樣野上枱喇::: 雪人年糕餃子湯
齋望已經知個湯唔會係好濃味個D, 走清清地的路線, 都幾香甜
叫做雪人年糕 係因為佢真係雪人形狀架~ (socute!)
餃子同d年糕同埋洋蔥一齊食好夾
估唔到佢放翠肉瓜落去.. 我今次有食到 因為已經索晒個湯d味啦~~ 而且好淋身 : >



超有gimmick的九節坂 --據聞係韓國人新年會食既傳統食品
望落真係好似我地新年會放出黎既全盒~~
而食法其實就係好似食片皮鴨咁 將材料包晒入麵粉皮度
不過都有成8款材料架...要包得晒兼食個陣唔好漏出黎有一定難度.....lol
個人大膽提議 如果將某幾款材料轉成用唔同口味既醬汁取代
唔單只會易包d, 味道上都會有更多層次~~~

到我地最期待的拼盤
(上層左至右)大蝦>>牛舌>>牛前胸肉>>牛五花>>豬五花 
(下層)薄切韓牛牛扒&菇


對於無牛不歡既我地 望見都流口水...=DD


薄切韓牛牛扒
牛扒有豐富既油脂感同重牛味, 而且咬落去好軟腍!!
不過略嫌多左少少筋~



媽媽的至愛--豬五花, 佢最鐘意佢既肥瘦相間 燒起黎又夠晒香
不過我地今次overcook左少少..><


係我愛既牛舌呀!!!
厚切既牛舌有咬口得黎一d都唔韌..牛香味係口入面慢慢咁滲透出黎
而且唔會太油~!! HIGHLY RECOMMEND!🌟


牛前胸肉
我地都覺得呢個部位好岩女士食呀! 因為佢無乜肥膏~~
咬落去啖啖肉好爽呢~~
油脂感屬中等 (無韓牛牛扒咁重)



最後一款肉, 亦都係令人愛不釋手既牛五花 <3
佢比前胸肉更腍身 而且油脂感更豐富!
相信係大家都會鐘意既一款!!! HIGHLY RECOMMEND!🌟

哈哈... 仲有咬左一啖先記得影相既大蝦, 有鮮味亦夠彈牙~

呢個咁多野食既2人餐叫步步高陞賀年套餐$588
話就話2人餐...我同媽媽食完都覺得其實可以3個人食
我地個晚都飽到訓唔著了.....
希望大家都會有個溫飽又步步高陛既新一年 (:~~

店家: 炑八韓烤 
地址: 黃大仙正德街103號黃大仙中心南館LG01號舖
Shop 01, LG/F, Temple Mall South, 103 Ching Tak Street, Wong Tai Sin
電話: 26171363
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )