搜尋此網誌

2018年1月13日 星期六

不可不試的邪惡芝士煲仔飯🧀🤤🤤 [榮記茶餐室@慈雲山]

話說之前一直對仔飯無特別大喜好.. 但係試完呢間既煲仔飯之後 我成日都話要食!___!
原本無諗住打食評.... 所以無影到餐室環境相...
其實就係位於慈雲山一間馬路旁邊 格局同一般茶記無分別既茶餐室黎!

一樣有供應茶記要有既食物... 但多左既係好多唔同款既煲仔飯!
*我地大約晚上6:45到達餐室, 大約7:15入座
**落左單之後大約要等45分鐘先有得食
即叫即製 製作需時... 趕時間既朋友千其唔好黎食

芝士控要失控的邪惡芝士煲仔飯$68 (可選配雞肉餐肉或牛肉)
我地揀左配雞肉, 再另+$5加窩蛋
芝士陣香味一放落黎已經聞到啦~
上枱之後由食客自行將芝士同飯撈埋一齊~ 但由於我地幾個都想影相XD 就搵左員工幫手啦,, 唔好睇佢地粗聲粗氣咁 其實都好樂意幫忙架! : )
本身以為會好漏 但竟然唔會呀, 而且d芝士真係痴滿晒落飯粒度
非常香同好味呀😋😋至於窩蛋...下次可以唔加XD 食唔出有
而雞肉就略嫌份量少左d.... 下次想試下配餐肉呢 應該會幾夾下

火焰玫瑰肥牛煲仔飯$128
呢個係全店最貴既煲仔飯款之一 (另一款係金蠔蝦干煲仔飯~)
堆到好似玫瑰花既係牛頸脊, 一上枱就即刻淋上玫瑰露酒點火
燒完之後要將飯同牛撈返勻..確保飯都索得到醬汁: )
個人好鐘意呢一款: )
牛頸脊肥瘦均勻重牛味..不過估唔到陣酒味都幾濃烈~!!(聞濃過食入口)
酒量淺的朋友食到微醉了..🙈
潤腸排骨煲仔飯$65
初嚐潤腸🙊原來咁正😻😻😻
味道比臘腸更濃郁 口感更實在...撈落煲仔飯度食好夾呀!~~
而我最鐘意既當然仲有飯煲底既脆脆飯焦啦☺️

呢度既煲仔飯6點後先供應 : >
再提多次... 想黎試既朋友一定一定要預時間呀
等位需時 即叫即製既煲仔飯更需時🙃
我地等位大約半個鐘~ 等野食都要45分鐘🤗
總結: 要食好西真係要付出..但我覺得好值得!❤️

店家: 榮記茶餐室
地址: 慈雲山毓華里12號地下A-B舖 Shop A & B, G/F, 12 Yuk Wah Crescent,, Tsz Wan Shan
電話: 23289232
營業時間: 星期一至六6:30-21:30,星期日及公眾假期6:30-17:30
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )