搜尋此網誌

2018年1月11日 星期四

估唔到係冰室食到健康沙律同好味甜品! 款式多到眼花花🙈 [金記冰室@觀塘]

今日難得放假 約左朋友黎APM睇戲^^
睇戲之前就隨意行下 隨心搵間餐廳食lunch..
見到呢間金記冰室好新淨 裝修又幾有特色.. 最重要係價錢唔貴
所以就坐底左... 不過lunchtime都幾多人.. 預左要等位呀~


非常開揚既設計~~^^ 令人感覺幾光猛同精神!

呢度影到既只係佢21分之3既menu...😱
佢成份menu+lunch menu總共有成21版... 選擇多到呢...
由一般茶記碟頭飯,焗飯焗意粉..到麻辣米線,馬來亞咖喱
什至係即炒小菜,脆炸小食同藜麥沙律都有...
(而家仲有期間限定既紫薯特飲@0@)




冰室本身都幾闊落.. 再加上利用鏡面原理將整體空間感再擴大
令原本闊落既冰室更加闊落xd


佢的lunch menu~~


煙三文魚伴藜麥田園沙律$68
幾驚喜見到幾多藜麥下~~ 成個賣相都好精美!<3
醬汁份量岩岩好 唔太多唔太少.. 連帶平時唔會食既紅椒黃椒我都食埋!😋
沙律菜夾雜住唔少紫洋蔥同蕃茄粒..令到份沙律更清新🌱
我覺得係一個好好既健康選擇呀💪🏻


金記煎肉餅(粟米粒及豬肉)$68
唔知點解覺得呢個係金記既招牌菜..😂所以即使已經叫左好多肉類 都想試埋呢一個~~
果然無估錯呀😍~~~ 肉餅煎得外脆內軟
豬肉入面夾左唔少粟米粒 增強口感~~
雖然有少少油膩.. 但味道真係好唔錯 (特別係點埋酸辣醬一齊食 超級夾!!)

肉餅內有粟米粒


芥辣黑醋雞翼$72
身為雞翼控一見到就要叫呢個!! 我覺得佢酸酸甜甜咁幾令人開胃呢
芥末加左黑醋之後變得一d都唔辣..轉化成少少咸味
不過同行朋友就唔太鐘意加入左mustard呢隻味道~
好睇個人口味呢~~


鐵板美式雜扒(牛扒,雞扒,豬扒,腸仔,煙肉)$75配飯/意粉/薯菜
我同朋友都好想食既雜扒餐呀😻😻
其實最開心個下係因為見到有腸仔同煙肉呀XD
一上枱員工就幫我地落埋個蒜蓉汁~~~ D香味即刻飄晒上黎!
香腸同煙肉咁樣煎香晒真係好好好正😻佢件煙肉又唔會過多肥肉~~正正

佢既薯仔有灑上黑椒 再煎香左 好好味
如果覺得唔夠黑椒既話亦都可以自己拎枱面上既再加~

三款扒入面我地最愛既係雞扒~~ 因為夠晒嫩滑
而豬扒既味道就比較普通.. 不過係幾薄身 所以煎得幾香脆

因為我地太早放左塊牛扒係塊仲熱緊既鐵板上 /__\..
所以令到佢有少少過熟了..🙇🏻
好彩佢都無變韌到~~~ 都食到淡淡既牛味呢~
呢個價錢黎講 呢個質素係唔錯!


濃濃情心太軟配鮮果及雪糕$45
係冰室order心太軟..有驚喜!🍫🍫
(我承認 切落去之前係有擔心過佢會唔流心🙊)
朱古力味無甜品店食到既咁甜..但對於食到飽飽既我地反而覺得岩岩好❣️
外層朱古力皮咬落去有口感
配埋雲呢拿雪糕 畫上一個完美既句號 : )

估唔到食下食下都叫左三百幾蚊野...
不過最緊要係同朋友食得開心, 咁就物有所值啦: )

題外話: 好鐘意佢呢d燈 好靚~~ >v<"
另外 員工都幾好禮貌~~!! 亦都好主動加水同幫手, 抵讚~!!

店家: 金記冰室 Kam Kee Cafe
地址: 觀塘觀塘道418號創紀之城五期(apm)6樓L6-1a &2號舖
Shop L6-1a&2, 6/F, apm Millennium City 5, 418 Kwun Tong Road, Kwun Tong
電話: 25688198
營業時間: 星期一至日8:00-24:00
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )