搜尋此網誌

2018年3月29日 星期四

Holy Crab!! 豐富優質二人蟹宴🦀 [Day and Nite by Master Kama@旺角]

今晚約左男朋友食飯💕
佢一向鐘意食海鮮, 而我又知道旺角呢間Day and Nite by Master Kama既龍蝦好出名
所以今晚特登慕名而來!!😋

位於旺角山東街, 方便易搵 (見到沙嗲王再行前幾步就會見到reception了!)




今次我地被安排去2樓用餐~~ 店裝修以寶藍色為主調
木椅木餐枱, 感覺幾casual舒服又自然


每個座位附近都會見到d龍蝦or蟹造形既cushion/頭箍/頭套等等!!
等野食個陣可以帶黎影下相玩下😜😜


厚厚的menu~~ 全部都係好吸引的菜式, 包括我最有興趣的龍蝦包!!
但係男友最後竟然揀左2人蟹宴.....!!🦀🦀
雖然係2人餐 但係個餐提供既菜式種類非常豐富
就算2個人都可以試到好多唔同款既蟹菜式!!


無酒精類飲品~~ 好多賣相都超靚呀
有soda, smoothies, slush, bubble tea, latte等等!!

連酒精飲品個樣都好靚呀...超吸引😛😛

每次去唔同餐廳第一時間一定係睇下佢有咩甜品食先~哈哈
但係今晚我地個蟹宴有包到甜品,,,所以最後都無叫到呢/^\

The Holy Crab.Two $588
*溫提:: 呢個2人蟹宴每日限量供應, 穩陣d既最好打電話黎訂左先

先黎既前菜已經好吸睛:: 六小缽
如果要我用4個字形容晒6款既話..會係:: 清新醒胃💚

(後面個碟) 朋友大愛的柚子醋海藻沙律

我幾鐘意呢款酸辣羅勒海蜆 ..食入口酸酸的~~~好味!


另外呢款虎蝦配芒果慕斯都幾有心思😋
有蕃茄, 辣汁同芒果醬 層次豐富又開胃😋😋

蟹肉玉子燒玉子好滑 可惜味道就較清淡...

蟹子日式凍豆腐係穩陣系列😂麻醬夠晒香濃,,豆腐夠凍又夠滑 已經好好味~~
最後仲有海鹽枝豆 幾清新~


跟住黎既 芝士蟹肉釀蟹蓋 有出乎意料的質素⭐️
話說之前食過幾次唔同酒店出品既芝士蟹蓋
都係芝士味過濃/過膻, 食完會好滯....
估唔到會係呢度食到真係好味既蟹蓋!!🦀

話說我個人覺得食呢個蟹蓋有4個steps🤓
第1️⃣步
先單獨品嚐半流心狀的芝士🧀混和濃郁既蟹肉蟹膏同洋蔥粒
食得出非常鮮甜的蟹味❤️口感亦都好幼滑

第2️⃣步
可加入三文魚子一齊食..增加口感同鮮甜度🧡

第3️⃣步
再加埋火箭菜🥗有清新減膩的作用,,,食晒成份芝士蟹蓋都唔覺膩


⭐️餐廳好有心思地加左塊白飯魚乾脆片
沾上蟹醬一起食!!
魚乾的脆和咸香 令整件事再昇華了👍🏻

跟住黎既 王樣.鱈場蟹海鮮紙火鍋 都幾有gimmick呢~!!
火爐上係一個網,,,網上面鋪一張紙,,,就可以開始放料落去烚下烚下了*v*


鱈場蟹每個分件都十分肥美!!! 有好多蟹肉可以食到🦀
唔會搞完一輪食殻多過食肉~~ XDD


呢度都有一件蟹蓋呢!! 有超多蟹膏在內~~ 鮮味好出呀😋



虎蝦小沙白蜆都係水準之作👍🏻




蔬菜拼盤 賣相好精美好colorul~~ 一D都唔馬虎!

最後我地連湯底都唔放過😂因為好正, 佢索晒隻鱈場蟹既精華!!


當你差唔多食完火鍋既時候..員工就會幫你上埋蟹の雑炊
其實即係煲得好杰身既蟹粥黎~
鐘意佢配粥呢個念頭.. 因為前面食左咁多前菜同肉 呢一刻會想食清d, 可以平衡返先前食過的火鍋同前菜*v*
粥煲得好杰身...暖胃又飽肚!!



當你已經食飽食醉(我無打錯字xd因為呢個餐好多野食..但係唔包飲品架~)時 已經唔記得左仲有甜品架!!😻
係2杯mini抹茶奶凍🍵🍵
口感好smooth!! 抹茶味同甜味大家各佔一半半~ 仲有粒非常鮮甜既士多啤梨🍓🍓


Last but not least! 我要推介呢杯又靚又好飲既飲品::: Unicorn Dream🦄 $58
以提子味為主調🍇完全唔會有常中伏的藥水味
香甜的感覺 好似食緊日本某牌子既提子糖
令人一啖復一啖 係咁飲🤩
配上一層厚厚的 淺藍色忌廉的沙冰
增加透心涼冰感!❄️
最後 面頭有三粒綿花糖🤤成個組合都好夢幻🦄
佢其實仲有好多靚靚飲品選擇, 下次黎會再試其他款!!

總結係 定價唔低...但係睇返食物份量同質素係物有所值!
餐廳成晚都keep住坐滿~
但係需要落單加水收碟時, 員工都好有效率同有禮貌!
加上佢仲有好多好吸引既款式:::例如龍蝦包..吉列牛咖哩烏冬等等我都好想試!!
所以回頭率好高😻😻

店家: Day and Nite by Master Kama
地址: 旺角山東街50號1-2樓
1 & 2/F, 50 Shan Tung Street, Mong Kok
電話: 3106 0900
營業時間: 星期一至日12:00-22:00
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )