搜尋此網誌

2018年3月22日 星期四

喜歡吃生蠔的會愛上💙 [Casa Pennington@銅鑼灣]

朋友好鐘意食生蠔, 今日同佢慶祝佢轉左工~
特登上網搵到呢間幾出名食生蠔既餐廳!
位於隆堡柏寧頓酒店入面~ 格調高雅😍

酒店位於銅鑼灣邊寧頓街上~


入去大堂之後搭lift上3樓就會見到餐廳了~^^


餐廳燈光偏暗 有情調.. 見到好多情侶黎食, 但亦有唔少係一家大細黎聚餐 : >




木枱+皮椅/sofa椅 加落地玻璃 環境都幾舒適
呢度咁高級既格調 對於我黎講 本來都有少少唔自在..
但係一位女員工態度非常好 好主動同我地介紹食物+好好笑容
令我地放鬆左好多^^ 係呢度想多謝佢^^

好多酒既collections

Menu-
Sharing Platters, Appetizers, Soup

仲有Risotto, Pasta, Mains & Desserts

一整頁的Oysters Menu!! 除左某幾款係來自其他國家外
呢度大部分蠔都係由法國入口架呢~~
而且而家有6款生蠔做緊買一送一優惠!! 我地決定target呢6款揀黎試😻😻


呢度有免費水提供令我地好滾動...lol
事關之前都試過去一d較高級既餐廳佢地係無tap water/warm water提供...只有要成7x~8x既貴水...覺得好唔值
呢度有暖水實在太好^___^!
仲有黑橄欖提供呢! 都係唔使錢的!! 食完仲可以加~~~


好親切既姐姐同我地介紹左好幾款佢推介既生蠔, 我地決定信佢^~^
Buy 1 get 1 free promotion::
1️⃣Majestic HKD$75/each--> $75 x 2
有好重的金屬味! 
亦都有淡淡既甜味 食完有回甘的感覺~~

2️⃣De La Reine HKD$78/each--> $78 x 2
又稱生蠔之后👸🏼果然有原因!!
非常濃郁既海水味同鹽味! 初頭會有過咸的感覺...
但蠔既鮮甜味會慢慢滲透出黎中和返
大愛呢一款!💙

3️⃣Ostre Diams $78--> $78 x 2
呢一款比De La Reine更加咸 但係鮮甜味就唔夠突出
同樣擁有強烈既海水味, 食完繼續留係口腔回轉!
呢款同De La Reine比較接近 但De La Reine好食d😸😸

p.s. 知道呢度既生蠔係每日由法國空運到港
仲要即叫即開箱..所以新鮮是一定的!



Razor Clam & Crab Meat Salad $178
呢款沙律原本有少少辣.. 但今晚我喉嚨唔係好舒服所以request左走辣~
蘑菇,蟶子同蟹肉都用蒜蓉炒起..配上凱撒沙律, 好重芝士香🧀
而且食得出蟶子好爽口~!!

最後 當然要以甜品作結❤️


Black Chocolate Fondant $108
朱古力味好濃的一份心太軟❣️
一切開 D朱古力漿流得唔算快 因為夠濃;;; 質地都比較杰身🍫
拌碟既水果好多種類:: 士多啤梨,藍梅,火龍果,青蘋果🍏
全部都係酸性水果 有效減膩!
配上Mövenpick雲呢拿雪糕..整體我比八十五分佢😋

想講生蠔有buy 1 get 1 free真係好抵食, 因為真係高質同勁新鮮
所以我地咁樣食2個人除返都唔係好貴, 加上氣氛環境同服務都咁好
可以再黎呢~~

店家: Casa Pennington
地址: 銅鑼灣邊寧頓街13-15號隆堡柏寧頓酒店三樓
3/F, Hotel Pennington by Rhombus, 13-15 Pennington Street, Causeway Bay, H.K., Causeway Bay
電話: 2806 3311
營業時間: 星期一至日12:00-15:00,18:00-24:00
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )