搜尋此網誌

2018年3月19日 星期一

超喜歡清朝宮廷風+高級食材🤤 [滾得囍@北角]

天氣又涼返 即刻好想打邊爐! *v*
朋友係北角返工 今晚特登黎搵佢食飯呢~
佢介紹左一間係呢區都幾出名的邊爐店 -- 滾得囍!

少踏足北角既我..一早已經做好功課 知道呢度離地鐵站唔會好遠!
果然! 係北角A2出口行唔夠5分鐘 已經黎到馬寶學林
搭電梯上一層就到達了!



有別於一般火鍋店, 呢度竟然係一間以華麗宮廷風做主題既火鍋店
店鋪裝修充滿清朝皇室既貴氣
仲不時見到"聖旨"出現~~




非常有感覺的雕花間隔同燈罩, 加上店內播既係宮廷版本既流行曲(連lady gaga既bad romance都有, 但將佢加入左宮廷元素...)非常有趣同特別!! XDD


先黎既係皇上既聖旨(!)同前菜
前菜有酸有辣, 非常開胃同惹味~~
而聖旨...其實係湯底既介紹黎 : )


想飲酒既 呢度有唔少矜貴既SAKE飲 : )
醬料既配料就一早放左係每張枱上~

有成16款火鍋湯底可以揀*0*
另外火鍋料都有好多選擇~~
牛肉,雞鵝,豬肉,手打丸,魚滑,海鮮,餃子,豆品,麵食,蔬菜,仲有刺身

背頁就係火鍋以外的食物~~
有好吸引的小菜! 如果下次多d人一齊黎既話都想試下呢!!

我地揀既湯底::: 康熙花膠雞湯鍋(半隻)$288 全隻$388
估唔到半隻雞已經咁大份量... 2個人黎講都幾多呢
仲有勁多養顏花膠👩🏼👩🏼

雞肉本身已經8-9成熟左~~ 放落湯底熬一熬個味就可以食

雞肉幾嫩滑~~ 而個花膠雞湯湯底夠清甜!!


先黎一個最邪惡又最難抗拒的::: 咸蛋黃炸魚皮$68😈
呢個真係不可不叫!! 我的最愛!!💛
首先佢份量估唔到有咁多, 大大碟..其實夠3-4人食
魚皮炸得香脆, 每一part都沾滿咸蛋黃漿!!
最正既食法當然係就咁空口食, 咸香配香脆::: 無得輸
但我當晚仲係病緊.. 所以試完一塊最正的食法後, 就要乖乖將佢放落湯底浸到5成淋先可以食😣
但估唔到d咸蛋黃既甘香仍然保持到呀! 很回味的小吃🤤


手打芝心丸$78
我特別想試的一款!
咬落去要小心,,芝心丸會爆芝xddd
芝士份量無想像中咁多, 未必滿足到芝士怪,, 但一定唔使驚會太膩


黑松露墨魚滑$78
有驚喜的一款, 大大pat黑松露鋪係墨魚滑面
放落湯底滾完之後 仍然有好香的松露味呢 : >
配埋墨魚既香味 兩者好夾! 食落去既口感係非常滑溜的感覺
值得一試~~

滾得囍蔬菜拼盤$68
2個女仔食野,, 當然要叫返d蔬菜黎減輕罪惡感😼😼

滾得囍海鮮拼盤 HKD$368🦐🐚
意想不到的大堆頭! 而且每一件都真係非常新鮮又大隻
大蝦x4
蟶子x2
沙蜆x半斤
青口x4
鮑魚x2
扇貝x2

鮑魚算幾大隻, 有咬口味帶鮮甜得黎有少少海洋味
而沙蜆 每一粒都漲卜卜好飽滿, 微微的鮮甜味
唔使沾任何醬汁已經好好味 (其實成餐都唔係好使沾醬料...因為食材本身靚,食返本身既味道已經係最好😍)

最難忘的海蝦 4隻都超大隻, 肉質厚實又鮮甜!!


另一樣好鐘意的--扇貝
超肥美厚身 鮮味好突出

雖然我麻麻地食青口... 但係呢度既因為夠新鮮 所以我都有食到
總結而言 三百幾蚊有咁多新鮮既海鮮食
確係一個值得叫的拼盤😋


手切飛驒和牛180g $388 (另有100g可選$288)🥩🐄
已經好耐無試過呢種入口溶化既感覺🤤
食之前已經望到好平均既油脂分佈
食入口 果然係滿滿的油香!!🤩同埋完全無筋
朋友覺得油脂感略嫌太重,,,所以沾返餐廳提供既柚子豉油做中和就岩岩好!
而我就鐘意單獨食! 因為和牛切得非常薄..所以油脂感重d都唔覺膩~

食完後仍然可以感受到油脂同牛香🤤

特濃冰凍洛神花茶$38
洛神花味真係超濃, 如果平時唔係飲開既朋友未必接受到
但我地鐘意呢隻味既就覺得超正~


總結呢餐係食得好開心既一餐😋😋😋
男店員好細心又有禮貌, 成日主動幫我地調火勢,收碟同加水
最後見我地食淨左炸魚皮又主動問我地轉唔轉外賣
食物方面食材本身已經係高質素
尤其當你試過差既火鍋店後...就會發現高質真係唔係必然...
最後當然都要讚佢咁別出心裁既宮廷主題啦~
不論係環境, 音樂同食物擺盤上都呼應到主題, 令食客係享受美食同時, 好似進入左一個古代國度咁😌
係一個好好既用餐體驗 : )!!

店家: 滾得囍宮廷火鍋小炒
地址: 北角馬寶道33號馬寶學林1樓116-125號舖
Shop 116-125, 1/F, Marble 33, 33 Marble Road, North Point
電話: 2331 3838
營業時間: 星期一至五11:30-15:00,18:00-1:00
星期六及日18:00-1:00
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )