搜尋此網誌

2018年4月8日 星期日

新分店 整體質素比同類型半放題火鍋店高~ [牛気@大埔]

話說屋企附近開左新野~~ 八卦又為食既我地
係佢開張第二日就即刻9衝去試!! (睇黎有唔少人同我地一樣xdd)


星期日11:58am! 已經有唔少人係度望望下同等位啦~
不過其實入面都幾多位同幾闊落下, 所以我地都係即時可以入座*v*




鐘意佢幾均真的安排, 就係入座前已經同你confirm好要邊個set同邊個湯底...
(之前無乜經驗既我地, 試過其他同類型餐廳係你入座後先問你要咩款, 但係其實又已經開始左計時...你知啦...60分鐘任食..每一秒都係錢黎架$__$!!!)

唔講咁多住啦~~~ 睇下佢供應d咩先啦~~~

冬菇蟹肉素翅, 芝麻糊, 酸梅湯

打開了冬菇蟹肉素翅~~~


豬肉餃子, 獅子狗, 芝士腸, 娃娃菜, 冬瓜, 金菇, 蜂巢豆腐
**插咀::: 大愛佢非常濃郁芝士味的芝士腸, 好耐無係任食火鍋食過咁好味的芝士腸 

唐生菜, 油麥菜, 京蔥, 秀珍菇, 章魚燒, 白魚蛋, 南瓜

特別要幫佢影獨照的黃金龍蝦丸, 是爆漿的一款!!

薯仔沙律

香蕉冰卷&紅豆麻糬

粟米, 鮮冬菇, 金菇

好快比人一掃而空的壽司area~

牛肉炒飯

咖喱牛肉 有白飯可以自己加

這是粟米羹~


我最期待的雪糕機, 有2款:: 蜜瓜雪糕&乳酪味雪糕
值得一提個雪糕筒!! 又香又脆呢

食完埋左單之後我先至發現既飲品+甜品櫃 /___\
最後只有相機吃了... 我卻無吃到 T___T lol lol lol




d甜品件件賣相都好靚! 下次一定要試囉/^\

60分鍾策略👅👅::: 鍋未上 先拎枱面上放好既碟(數量係按人頭)出去拎野食!
除左拎火鍋料 仲可以拎定一d熟食, 因為個鍋無咁快滾
咁就可以食住d熟食先! xd


正如上面講過, 壽司refill得無咁快..所以好快會比人拎晒就要等好耐先再有..
見到有岩食就拎定先^^ 不過適可宜止
食到幾多先拎幾多啦^^
質素比想像中好!


美國牛肩肉$98+$10(星期五~日每人+$10)
雖然只有4片, 但係好大片~~ 望落色澤唔錯
不過食落口無乜牛味🙅🏼


美國豚肉$78+$10(星期五~日每人+$10)
我地都覺得豚肉比牛肉好味, 起碼食到肉本身的味! 而且又平d丫~

⭐️其實我地係個人既..但只係叫左2個肉set~
淨返個個我地叫無肉, 齋食自助吧的自助吧任食$68+$10(星期五~日每人+$10)
因為我地都想少肉d.... 所以咁樣叫就最抵^^

我大愛的黃金龍蝦丸!! 外層唔太厚
入面是流心的千島龍蝦醬~~

章魚燒都食到啖啖章魚肉呢~!

呢個..唔記得左叫咩名😅因為鐘意年糕所以夾左
但係食落都幾淡味 又唔夠煙韌...所以....唔推介🙅🏼

豬肉餃意想不到地不錯呢~~

我地食得最多既係蔬菜類~~ 南瓜, 粟米~!! 全部都highly recommend~
新鮮 鮮甜😋

芝麻糊芝麻味唔夠濃..../^\

蜜瓜雪糕😍😍😍新清的感覺, 最岩用黎完結豐盛的一餐: )


呢度仲有棉花糖機呀!!! 的確會令人好開心💕
不過想食既話好似要+$20(?)
我地無特別想食xdd 都係岩小朋友多D~~ : )


新裝修 感覺開揚光猛, 員工都會主動收碟 : >
食到最後 我地其實過左少少時間... 枱面仲有少少野食未完成
員工都無特別黎催我地走 : ) 可能係因為新開既關係啦~
整體感覺都好唔錯!
不過希望食物款式會定期轉下, 咁先會keep住黎幫襯~~


店家: 牛気 Nabe Urawa
地址: 大埔南運路9號新達廣場1樓052B號舖
電話: 2838 0036
營業時間: 星期一至日11:30-23:00
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )