搜尋此網誌

2018年3月24日 星期六

初嚐復活蛋製作🐣皇家太平洋酒店 30周年復活蛋工作坊

今日好開心參加左由皇家太平洋酒店舉行既「30周年復活蛋工作坊」🐣

工作坊位於酒店2樓既柏景餐廳Cafe on the PARK!
一入lobby搭lift出就會見到了~~ : )

睇落...應該都唔會太複雜架姐~~ 應該我呢d煮食白痴都可以handle到的!💪🏻

今日有酒店既餅廚::明師傅同一班專業既甜品師傅教我地製作七彩繽紛既朱古力復活蛋😍

Step 1:: 用唔用顏色的朱古力醬吱上自己鐘意既圖案/字/pattern~~
要記得如果吱英文字既話 吱既時侯要想像鏡面反轉咁吱
出到黎d字母先唔會反轉晒架! (下面會睇到我既錯誤示範..😣)
吱完後就可以將多餘的(出界的)朱古力漿刮走~
(從影片可見 做甜品師傅係非常之忙碌的~xd 而且要掌握到最好的溫度同時機 先會做到好味既甜品)

Step 2就係將白朱古力漿倒滿落雞蛋形朱古力模入面~
記住係要倒到滿滿的~ 造出黎既蛋殼先至唔會有缺口呢!

倒滿後要快快手咁將模具垂直, 等白朱古力漿流返走
因為我地要做既係空心既蛋殼而唔係實心白朱古力蛋呢!

Step 3::: 將蛋殼放入雪櫃微微雪至凝固 就可以拎返出黎預備加入唔同口味的餡料!!
蛋殼做得夠薄身的話, 輕輕一拍佢已經會自動離開模具^^!
再因應個人喜好決定要吱入幾多份量的餡~

Step 4:: 很考手勢的一個step... 將有黏力的醬沿住每隻蛋殼邊邊吱上去
吱完後立刻就要將2隻蛋殼痴埋一齊了
如果等得太耐的話 可能就會無左黏力架啦!!


蛋殼合體....完成了!!!😍
(係明師傅完成了~ 我地先至岩岩要開始咋xd)


今次整既6款口味非常特別 *v*
分別有香橙、話梅、棉花糖、益力多、海鹽及焦糖脆粒
其實皇家太平洋酒店仲有多24款特別口味
全部係柏景酒店有售~ (梗係唔係出售我整個d啦🤣🤣)
價錢為HK$120/6隻

用心咁吱出自己想要的花紋😉

望落都似模似樣呢XDD
有霆鋒style的, 有英文字, 有傳統復活蛋紋, 亦都有掃平式的現代風格(好似好pro咁...🤣🤣)


倒入白朱古力... 望住一大盤白朱古力...覺得好想食!!!😋

大家都專注整蛋既時侯...我就忙裡偷閒影下相❤️
難得整復活蛋,,, 緊係要留念一下啦~~~

錯誤的示範::: 中間3個英文字母本來想寫loveatjournal的簡寫: lej
但...我忘記了要鏡面反轉咁寫..😖😖

總算完成了!!! 望落都好唔錯呢~~~😍😍
(要多謝不時有甜品師傳出手相助)

帥氣十足的明師傳!!

最後 酒店將我地每位參加者既成品包裝得美美的!!
真心唔係好捨得拆開....😭


我地呢6款口味只係冰山一角咋,, 酒店仲製作左呢d特別創新既味道::
山葵,斑蘭,薑味,辣味,苿莉花茶...etc. 總共30款~~
因為酒店慶祝緊佢地30周年誌慶, 係4日復活節假期去酒店食自助餐都會食到呢30款口味既復活蛋!!🐣🐰🐰

想預訂buffet既話要快手d呢~~
柏景餐廳::: 復活節自助午餐
Mar31 氣球扭扭樂
Apr1 彩繪蛋工作坊
自助午餐價錢:: 成人HK$418; 小童HK$288
訂座電話::2738 2322
繽"FUN"復活節巡禮推廣優惠

店家: 柏景餐廳
地址: 尖沙咀廣東道33號中港城皇家太平洋酒店園景翼2樓
電話: 27382322
營業時間: 星期一至日6:30-24:00

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )