搜尋此網誌

2018年11月17日 星期六

由雪糕🍦到今日既正餐,咖啡, 厚PANCAKE☕ [Holly Brown@荔枝角]



對於Holly Brown既印象仲停留係好好味既藍色雲呢拿雪糕🍦💙
但原來我太outdate了🤦🏻‍♂
佢而家已經發展左好多唔同種類既野食同飲品!🥞



今日特登約朋友黎品嚐😋
D2Place呢間分店勁大間呀,, 樓底又好高
好闊落.. 成個feel好似去左外國d coffee shop咁😌


一入去 已經意會到呢度以咖啡做主打
雖然係較開放式既設計 但一樣充斥住咖啡香氣☕☕
但!! 我今日黎既目的其實係呢樣::

主食, 沙津同小食都有唔少款... 不過今次無影晒d menu🙇🏻‍♂

先黎既係呢個賣相吸引的 原隻龍蝦薄餅$188
叫個陣都覺得頗貴, 但原來幾足料!
每片Pizza上都分佈左唔少肥美既龍蝦肉
重點係...多數食親呢d個龍蝦頭都只係裝飾黎 無肉食🤷🏼‍♀

但係呢一個頭入面竟然係滿滿的龍蝦頭肉+龍蝦膏😋😋
仲要味道好鮮! 所以食完就覺得其實$188係物有所值既👍🏻

Pizza餅底係薄脆口感, 有少少似食餅乾咁🍕
平時我唔太like呢種餅底但係呢一個我又ok wor! 可能佢真係焗得算幾香下~~

餅底上既茄醬混和左芝士~ 味道唔錯但可惜我地影相影得耐左少少... 食個陣都凍了
否則口感同味道都應該會更加好!


之後為左自我感覺良好D, 我地好健康咁叫左個Acai Bowl $88🥣🍌🍓
其實我地都係第一次食呢種係外國興左好耐既健康Acai Bowl (巴西莓碗)
係又靚又健康既一款食物... 係香港都愈黎愈流行,, 唔少人都鐘意食佢黎做早餐 什至午餐

配料幾豐富, 分別有藍莓, 草莓, 香蕉, 椰肉片同一d殼物🥥
老實講唔食開既人(我地😂)  第一次未必會好接受到
因為食入口個感覺真係幾raw, 無後加調味!!
不過佢用既水果係真係好新鮮! 同埋係真心好難得係街食到咁健康既食物💚

最後 亦係今日既主角! (製作需時 需要及早比signal員工 講明可以開始製作呢)
珍珠奶茶梳乎厘班戟$108
厚厚的兩塊pancake疊埋一齊 再淋上大量既珍珠奶茶忌廉🤤配合珍珠粒😍


Pancake口感不錯呢! 承托左忌廉既重量 但又唔會死實🥞
放入口仍然有輕飄飄的感覺🌨
珍奶味忌廉係我最喜愛既一環!! 真係係重點!!
珍奶味好出呀 意想不到😍
珍珠雖然偏硬身 但係味道不錯呀 有適中既甜度😋
一整個配搭都很合適☺食得好開心☺

飲品方面 除左呢度主打既咖啡外 都有唔少其他選擇
我同朋友體質虛弱😭就揀左養生既 桂圓紅棗玫瑰茶$65(壺)
飲落十分滋潤之餘 同時有暖身之效😊
飲到底就更加重薑味同玫瑰味🌹幾推介比各位女士!

果然... 由第一次食佢既藍色雪糕 到今次食佢既正餐+厚Pancake🥞
Holly Brown都無令過我失望❣ 
期待下次黎試多幾款, 亦期待佢會繼續嘗試多D唔同既菜式😊

p.s. 店員很貼心.. 我同朋友細細聲講緊好凍想換位 佢都聽到
仲主動幫我地換過張無咁大冷氣既枱.. 細心同有禮貌!!

店家: Holly Brown Coffee Roasters
地址: 荔枝角長順街15號D2 Place二期地下1號舖
Shop 01, G/F, D2 Place TWO, 15 Cheung Shun Street, Lai Chi Kok
電話: 23712826/ 23712225
營業時間: 星期一至五9:30-22:00, 星期六至日9:00-22:00
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )