搜尋此網誌

2018年11月25日 星期日

隱身於太子街頭的燭光晚餐西餐廳🍴 [Home Sweet Home@太子]


如果唔係朋友帶我黎… 我真係2X年人都從未踏足過呢度…
(太子 平時成日會經過.. 但未仔細行過入黎…)
更加估唔到 呢度會有間咁靚 咁有情調既西餐廳🥂



一行入黎 有2個感覺::
1) 樓底好高.. 仲掛住D吊燈落黎.. 有少少似行左入古堡入面🕍
2) 音樂好搶focus XD 因為佢係純音樂得黎.. 你又一定會覺得有似曾相識既感覺😝

一坐低就已經比呢度既high tea menu吸引左, 而且價錢又唔貴, 望落都幾豐富咁
所以就試下啦~
Luxury X Home Sweet Home High Tea Set Menu $328 for 2 persons/ $168 for 1 person💕
Tea set食物即叫即製.. 所以要預返D時間等侯呢^^



一路聽住歌咁等.. 想講呢度既Playlist range真係好廣XDD
由流行曲midi, 劇集主題曲純音樂.. 去到久石壤都有
好多首我同朋友都聽到好想一齊唱😆

先黎既係飲品… TEA SET可以跟三種飲品, 而我同朋友都係揀花茶, 花茶就可以再係呢張MENU度揀款呢: )🌼🌸

(後) 桂花水果蜜
呢一款雖然落左好多水果, 但係果味完全唔夠桂花味黎.. 比桂花搶晒D味喇=D
如果果味出D會更加好飲呀!
(前) 小野菊杞子茶
而朋友既就比較合我口味, 好清好舒服~


終於!! 期待已久既TEA SET黎到啦!! 影相都影左好耐.. 又搞到D野食凍左…
但係意外地佢D咸點真係好高質下, 即使凍左都仍然係好味既~

由下移上咁食 : )

鵝肝小餅乾
本身都對佢唔太大期望… 諗住呢個價位.. 都未必會比靚鵝肝你食~
點知!! 一咬落去就發現自己真係大錯特錯… 雖然已經比我地攤凍左..
但無損鵝肝既油香呢!! 加上佢煎得好香脆 好好味!!!

三文魚籽溫泉蛋🥚
MENU寫三文魚籽 但黎到既時侯好似係蟹籽 (對我黎講仲好XD)
呢個基本上同字面意思一樣囉~ 就係蟹籽加蛋, 第一次咁樣食但原來係幾夾

迷你蟹肉牛油果薄餅🥑
呢一個餅係幾足料~ 蟹肉好多! 不過鮮味就唔係好突出, 反而牛油果味都幾出~~
食落口口感也不錯, 係幾討好既一款點心 : )

芝士火腿牛角包🥐
呢個我又係好鐘意… 基本上以上呢4款都令我同友人超驚喜~~
有兩大件牛角包~ 牛角包唔係走好鬆化個種路線,, 而係香脆路線! 我個人黎講都幾鐘意!

煙鴨胸沙律🥗
呢個就好一般… 菜有點苦…煙鴨胸味道也很普通!
食埋呢個沙律清清口腔.. 就到甜品時間啦~

甜點有:
焦糖燉蛋
呢個… 講真真係有少失望.. 如果佢係叫做“燉蛋”既話就唔失望, 但係佢係Crème brûlée呀!!
只係食到燉蛋味… 完全無雲呢拿香.. 亦都唔見雲呢拿籽既蹤影…
雖然知道雲呢拿籽失收係咁漲價…. 但如果真係咁.. 或者店家應該考慮以其他甜品去暫時取代佢先…

芒果mousse cake🍰
呢一款都有幾多芒果肉下, 幾fresh的一款! 入口亦都軟綿

玫瑰奶凍杯🌹
呢個我大愛呀!!!! 粉紅色既奶凍上 鋪左唔少玫瑰花花瓣架~~
食落玫瑰味亦都係超!濃!郁!! 奶凍很滑, 肯定係女生必愛的奶凍杯


忌廉泡芙&Macarons (芒果同抹茶味)
兩樣都不過不失呀~~

整體黎講呢個TEA SET質素不俗, 特別係咸點部分, 真心令人回味!!😋
甜點方面就質素不一, 有D好好, 有D就尚有進步空間
性價比真係幾高下, 加上餐廳環境係走高檔西餐路線.. 而枱與枱之間亦都有適當既距離,, 留返D私隱度比食客 : )
仲有! 今日Serve我地既年輕男員工超有禮貌呀! 令人食得好舒服 : )

p.s. 呢度既單好有心思... 無諗過.. 竟然係手寫架😳
(好似睇緊人地既日記咁😆)

 
見到餐廳大約4點後就開始燃點餐枱上既燭台 : ) 係每一張枱都有…💫
相信夜晚黎食既話 會變得更加浪漫.. 
下次會黎試下佢既晚餐!!😎



店家: Home Sweet Home
地址: 太子基隆街13號永基樓地舖
G/F, Wing Ki House, 13 Ki Lung Street, Prince Edward
電話: 27940095
營業時間: 星期一至日11:30-24:00
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )