搜尋此網誌

2018年11月21日 星期三

頭髮都要健康有營養👩🏻日本Hair Recipe【 美髮の料理】保濕又亮澤✨✨


識得我耐.. 又或者識我無耐既朋友.. 應該都會睇得出我個人係好dry
(講緊我D皮膚同埋頭髮呀🙊🙊)


有朋友介紹我用呢隻日本藥妝熱賣中既洗頭水:: Hair Recipe【 美髮の料理】
成份好天然🌱由日本營養師X美髮專家共同匠心打造.. 經過千次調試
嚴選天然食材黎代替化學添加 : )
完全零矽❣

我一見到就揀左蜂蜜X杏桃味!! 除左睇中佢既保濕亮澤功效之外..
仲比佢既蜂蜜甜香🍯同杏桃花香🌼所吸引..

當然最欣賞都係佢夠天然無添加..用完確實感覺到頭髮比以前更加有彈性同有營養
同我一樣DRY既朋友不妨試試呀~
(如果係油性髮質既朋友.. 就可以試試同系列既另一款.. 奇異果X無花果味)
.
.
🌟$25現金卷:
bit.ly/2RmR6vq
🏠萬寧獨賣
.
.
.

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )