搜尋此網誌

2018年8月24日 星期五

麵包控/蛋控一定會愛上的小小CAFE☕ [Coti@觀塘]

COTI:::

位於我以前工作既觀塘區~ 係一間只有十幾個位既超小型咖啡室☕



大家如果唔想等既話一定要早過/遲過lunchtime黎!!
因為一定要等位呀!!
不過我好好彩 同媽媽等左一陣就咁岩有人走喇~~

裝修以木系為主再配以乾花裝飾💐有都市小清新既感覺😆
呢度係自助形式搵位同叫野食架.. 開放式廚房👨🏻‍🍳
食物同飲品都係即叫即製👍🏻撞正lunchtime員工真係忙到無停手
要比少少耐性等待呀




主食唔算多款但每一款賣相都吸引
而且價錢很合理!!$v$

先黎既係媽媽的原條饅魚蛋包厚多士 $68🍞🍞
單睇賣相已覺吸引!
點知味道都無令人失望呢~~
鰻魚肥美得黎係帶鮮味

炒蛋雖然已經唔太熱辣辣 但真心蛋味濃同埋炒得滑🍳
而墊底既多士一樣係高水準! 脆得黎唔會乾
整體係推介!
點解我咁清楚? 因為我偷食左唔少😂😂


等多陣終於到我個份豬扒流心蛋三文治 $46喇🥪
其實食起上黎都幾狼狽😂

蛋有少少燶邊... 但無損流心效果🤤

豬扒的確係煎得好食既!! 煎得香加上香草調味🍃
令你食肉得黎 罪惡感都較輕~~😛
再一次要讚呢度既多士🍞鬆脆程度拿捏得幾好!!

估唔到食toast都會咁飽既我地...仲加左件chocolate cake $26
價錢以同類cafe黎講算平~ 而且仲要係厚切的!


聽講呢度出名咖啡但我同媽媽都唔太識飲😂
所以揀左口味latte~
分別係黑芝麻$38香芋味$38💜
想講咖啡既苦澀味真係幾重~ 我地都有落糖
適合真係識飲咖啡人士😂

(入口就係呢度)
呢度既價錢的確幾抵!! 質素亦都唔錯
難怪要等位都咁多人黎食!!
係麵包控同蛋控必到之地😊

店家: Coti
地址: 觀塘鴻圖道90號地舖 G/F, 90 Hung To Street, Kwun Tong
電話: 3106 0601
營業時間: 星期一至日7:30-17:00
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )