搜尋此網誌

2018年8月20日 星期一

超值超高質, 令人難忘的日式放題+16款即叫即製甜品 [牛の鍋@荃灣]

完全無諗過 會係荃灣..  比我搵到真正令人滿意既日式放題餐! *v*


非常開揚既位置~~ 同埋地方真係好大 ... lol 同平時食開既放題店感覺好唔同呀~~ >v<

星期一至四17:30-24:00只需$218🤩
任食火鍋+日本料理+16款即製甜品
如果想純任食火鍋+甜品既話都可以呀>> 星期一至四價會係$168
不過個人推介緊係要埋日本料理啦!! 價錢爭少少,, 個開心程度就差好多喇~!!



完全無諗過星期一晚黎都會坐滿晒 ... 可見佢既受歡迎程度
我晚上8:30黎到竟然都要等左陣...



















食物選擇超多!! 但最重要都係你叫既都會比你, 一次都無比漏過~ : )
所以真係食得晒 先好嗌 XDD


先叫左d炸物試下先😍
出乎意料地出色! 連天婦羅都好正!!🍤
芝麻雞翼係新鮮出爐架,, 小心辣親口🔥面頭密麻麻既芝麻令佢更加香口呢~
仲有黃金墨魚餅,, 雖然墨魚味唔算出 但係炸得好靚, 口感好鬆脆~~
串燒日本雞軟骨份量少少的,, 適合一人一串 : ] 幾香而且唔會過濃味
大蝦天婦羅略嫌細隻.. 要叫多幾隻😆 蟹棒天婦羅好好味呀😍😍

呢三件入面得 火炙芝士蝦壽司 係我架咋XDD 另外個2件分別係海膽三文魚籽軍艦黑松露帶子壽司~
呢度既壽司都係細細件的 .. 唔驚太飽! 我既火炙芝士蝦壽司芝士份量足, 蝦都幾有鮮味!

我的小朋友火鍋料 + 醬汁金菇牛肉卷
金菇唔會難咬開呢, 而醬汁味道亦都調得不錯 , 剩係食熟食都已經令我好滿意~

火鍋湯底我地揀左 壽喜燒湯底 呢~~ 如果揀雙拼就+$18
覺得壽喜燒湯底同我地今晚食既野好夾, 揀得好好^__^!!

朋友大愛的食物:: 刺身: 三文魚, 螺片, 赤貝, 有頭甜蝦, 北寄貝, 八爪魚
見佢都encore左幾次... lol

朋友大愛的食物:: 印尼海蝦, 台灣青衣魚片, 雞公子, 日本廣島蠔


紐西蘭羊肩肉美國極上牛肉 : )
牛肉估唔唔到牛味好濃, 而且仲無乜肥肉!! 雪花亦分佈得幾均勻
而羊肩肉亦係幾香, 肉質亦都幾嫩

打邊爐最開心就係見有黃金麻吉燒!! *v*

一份墨魚滑 ~~
以下到自助既蔬菜區喇:::::




超級多蔬菜類自助拎🥒🍆🌽🍠🥔

自製流心力康漿🥚配火鍋料🤤🤤

甜品一共有1⃣6⃣款❣ 好難可以試得晒 所以一定要識揀好食既黎試~
以下係我既私心推介 

第一推介:: 芒果班戟💛有超級大件既芒果在內,, 好鮮甜呀! 而忌廉都好滑, 班戟皮夠薄😋
成件好高質, encore左4次😙

呢度既 軟雪糕 其實係雪葩黎, 建議唔使另外叫喇 直接叫一份窩夫..因為窩夫都有跟埋呢! : )

軟雪糕窩夫 估唔到都不錯呢~~ 將窩夫拌埋Sorbet一齊食又解返膩: )

宇冶抹茶葩菲 不過不失呀
抹茶雪糕好軟滑, 而且脆米無浸淋到! 果然係即叫即製架
底部有返少少忌廉增加返口感~

以下係唔太建議大家晒QUOTA試既甜品款::🙅🏻‍♀🙅🏻‍♀
京都豆腐慕斯 (無乜味)
榛子朱古力香蕉班戟 (朱古力醬味道麻麻)
仙草芋圓 (無乜煙韌口感...)

再其他既款 .. 唔好意思,, 我都太飽試唔晒喇😂😂

不過係真心欣賞店家請甜品師傅 即叫即製甜品
由於我地坐正係甜品出口位... 見證住甜品師傅同員工真係keep住即製做到無停手~~💪🏻


好多放題都係有種類繁多既飲品~~ 但最開心既係佢有照顧到養生人士(like me)既需要!!
竟然有茶包熱茶可以沖😍😍我要加佢分!

醬料區

醬料區

雪糕配料區
無太花巧既款式, 但係簡簡單單既選擇其實已經好足夠~

整體黎講非常滿意呢一餐2小時既放題呢! 唔會有食唔切既問題, 因為d野食都黎得好密好快同好齊!!
呢度既日式料理最令我有驚喜, 估唔到咁多款都拿捏得咁好!
真心可以encore的一間!!

店家: 牛の鍋
地址: 荃灣荃華街3號悅來坊2樓202號舖
Shop 202, 2/F, Panda Place, 3 Tsuen Wah Street, Tsuen Wan
電話: 2613 8178
營業時間: 星期一至日12:00-23:30
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )