搜尋此網誌

2018年8月13日 星期一

茶味甜品控會愛上的!☕🍵 [京林屋@尖沙咀]


同喜愛抹茶製品既媽媽再黎京林屋⛩原來佢已經變成鐘情焙茶多於抹茶..🍵

我地兩個既口味真係好似...👭 只係佢鐘意焙茶多d 而我就係抹茶
所以揀左卷蛋同餡蜜:: 抹茶焙茶口味各一🤡
再加多杯熱既焙茶朝薰share就perfect啦~~



地方唔算大但成個裝修都好京都feel而且估唔到平日下午都好多人黎幫襯

係咁大既elements入面 佢位於一個超級方便既位置👍
就係mtr九龍站一上黎轉左行1分鐘就到喇 (又或者 記住佢係"木區"入面就會搵得到~~)


呢度係採用自助購餐形式呢~ 先去counter揀好食物同比錢
再等pager響就可以拎野喇~~ 我地大約等左5-10分鐘就有野食, 都幾快呀



所有款式都可以係呢2張menu上搵到~~
見到好多軟雪糕好吸引但...我地都病緊唔叫得淨雪糕><!!🍦


先心急咁試餡蜜... 因為見到一碗入面有咁多甜品真係好吸引! 岩晒咩都想試d既朋友!
(前)特製林屋抹茶餡蜜$78, (後)焙茶餡蜜$58
一碗餡蜜有勁多野🤤🤤
抹茶雪糕, 紅豆蓉, 抹茶啫喱, 白玉丸子, 寒天同抹茶蕨餅!!
口感真係好豐富!! 全部野都好重抹茶味.. 抹茶控一定會鐘意食!🍵
另外, 終於都試到想試好耐既蕨餅了! 果然係軟糯之物~~ 係我鐘意既口感~!

焙茶餡蜜$58
比起特製林屋抹茶餡蜜, 呢一款係少左蕨餅呢~~
焙茶味既製品🍂果然係多左一份炒焙既焦香味呢!! 個人覺得呢個味係令到甜品唔會咁膩架!
呢個都係媽媽喜愛焙茶味既其中一個原因: )


唔講唔知... 呢度既 抹茶卷蛋$88由日本直送黎香港架!
卷蛋質感十分綿密... 亦都幾有彈性~~ 食落亦有甘香既抹茶味
不過忌廉就略嫌唔夠幼滑~

焙茶卷蛋$88 炒過的茶香味係卷蛋上更加明顯啦, 所以深得媽媽既歡心呢
不過對於我黎講就覺得焙味太重喇... 唔係我鐘意既口味

焙茶朝薰(熱)配餐+$20, 單點$38☕
話說將茶葉炒香再飲(即係而家既焙茶)都係由京林屋既傳人發明架~~ 所以話呢度係焙茶元祖係無錯架😎
而呢一杯秘製既焙茶朝薰就好合我地兩個既胃口啦!
茶香好濃郁... 飲落亦都覺得特別清脆爽口(我知... 咁樣去形容一杯茶好似好奇怪🙈但確實有呢個感覺嘛)
食完咁多甜品飲返呢一杯就最舒暢: )

掛住日本的不妨黎細嚐一下日本既味道: )

店家: 京林屋
地址: 尖沙咀柯士甸道西1號圓方商場1089B號舖
Shop 1089B, Elements, 1 Austin Road West, Tsim Sha Tsui
電話: 3468 8498
營業時間: 星期一至四12:00-22:00, 星期五至六12:00-23:00, 星期日12:00-22:00
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )