搜尋此網誌

2018年5月17日 星期四

位於大角咀街邊 一間性價比高的西式小小店 [Starry Night@大角咀]

Starry Night:: 不得不承認 係比佢店名吸引左入去
因為 本身就好鐘意梵高既名畫The Starry Night🌌
雖然唔少人覺得呢幅畫充滿抑鬱同悲傷感..但係我每次望到 都會覺得好寧靜 好舒服 



返返正題, 入到餐應都見到The Starry Night既仿製品呢: ) 加上微微暗既環境同牆上既小裝飾
令到成個氛圍都好有感覺🌌


用白色油寫上店名Starry Night既小木椅
配上顏色唔統一既小木枱
兩者都偏矮 有小小童話世界既感覺




見到有個$398既二人Set dinner
款式岩食 就揀佢啦(:
沙律, pasta, 小食同Main各可以揀一款


羅馬生菜,香脆煙肉,帕爾馬芝士,黑松露麵包及凱撒沙律醬
芝士味好濃~ 但係凱撒醬唔夠突出..當清清地咁食都ok
煙肉炸得好脆呀~ 不過有微微辣味
麵包粒罕有地唔過乾同埋真係好香🍞


餐湯有2碗
飲得出有多種唔同蔬菜同香料一齊整
味道酸酸地又清新~ 很不錯


小食我地揀左煙肉芝士薯條🍟亦都十分推介大家揀佢!!
用上2種🧀:: 車打同水牛芝士
有水牛就估到會有拉絲😍😍

除左視覺效果外, 味道都係超出色
熱辣辣上枱~ 薯條係粗身薯條, 有淋身既 亦都有脆口既🍟🍟
加d煙肉碎再撈埋酸忌廉一齊食, 口感豐富~~


Pasta我地揀左蒜香蜆肉白酒扁意粉
係掌握得剛剛好的一款!
意粉硬度係適中偏硬身, 食落幾爽口!
蒜蓉滿滿的分佈係蜆肉上😋不過蜆肉略為唔夠飽滿~
但整體黎講係幾惹味~ 應該係大眾都會鐘意的一款🍝


Main我地糾結左好耐試春雞定係Ribs好兩者都好吸引😍
春雞係呢度較Signature同受歡迎既款式
但係有少少辣
對於唔食辣既我地都係叫Ribs穩陣d!!

慢煮醬燒美國豬仔骨
慢煮果然係特別軟腍😋而且成份Ribs都淋上滿滿的bbq sauce🐷🤤🤤
屬於幾濃味但你一定會愛上的一款!

我另外叫左杯飲品:: 藍碟花特飲$28
藍蝶花無想像中夢幻的藍色
但飲落就係梳打加檸檬片既味~ 幾開胃同好飲


我地再加左一份朱古力心太軟$58
係店家自家製的!🍫🍫
口感不錯...但朱古力漿好似有少少咸味
可能落鹽重手左..🤔


整體黎講係性價比好高既餐廳
環境不錯, 食物方面無論係小食,沙律,湯定main都做到高水準
只係甜品差少少...
價錢合理, 可以再黎!

店家: Starry Night 
地址: 大角咀博文街8號地舖 G/F, 8 Pok Man Street, Tai Kok Tsui
電話: 2670 3188
營業時間: 星期一至四12:00-15:00,18:00-22:00/ 星期五12:00-15:00,17:30-22:30/ 星期六12:00-22:30/ 星期日12:00-22:00
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )