搜尋此網誌

2018年5月15日 星期二

推介林屋和食料理同芭菲杯🍡🍦 [京林屋@太古]


今日約左舊同事見面: ) 我地幾個女仔都係甜品控..又係抹茶控🍵所以千揀萬揀揀左呢間京林屋!



我地三個都唔算大食..所以叫左2個熱食+2個甜品share💕
我地特登約lunchtime之後既時間,避開食晏人潮👬👭呢個策略果然好成功!XD



熱食方面主要有: 蕎麥麵/ 烏冬/ 2-3款定食

先叫主食先~~
林屋和食料理 單點$88/配自選茶$108
呢款基本上就係咩餸都有少少, 岩晒三心兩意的朋友們🙌🏻



有鯖魚,魷魚沙律,玉子,韓式魚仔,醬油帶子,串燒雞肉等等..
基本上每一款都好味..🤩值得一讚!
特別愛佢既魷魚沙律同鯖魚呀🐟調味十分適中好送飯😋
估唔到呢度既飯竟然係茶底!!☕️有淡淡茶既甘香味,非常特別!



另一個主食我地揀左京式饅魚飯(原條) 單點$98/配自選茶$118
飯一樣係用茶底 仲多左d雞蛋絲,加上索左饅魚汁..更加好食!
不過饅魚略嫌唔夠厚身同有少少難分割...
我地都幾鐘意呢度既定食配上醃蘿蔔, 酸酸的味道可以減淡油膩感 : >

食完就同員工講上得甜品喇😍期待!!
香港限定芭菲$98 係多層次的一款呢!
以下食材為不順序排列😂😂

蕨餅: 有少少入口即化又透心涼既感覺!好食💚
士多啤梨夾層: 食到一粒粒香甜的士多啤梨肉
軟雪糕!!: 濃郁抹茶味加順滑口感😋😋😋
脆米: 無被浸淋到保持到脆口
紅豆: 大大粒亦都香甜

白玉丸子: 超愛!! 超飽滿的口感,一咬落去會feel到佢膨脹既感覺呢,正正子🌟
寒天: 食落似黑糖jelly~~
而最底部有dd黑糖糖漿呢~
總結 係令人開心又滿足的一款甜品❤️

抹茶芝士蛋糕$88
呢個Cheesecake細細件 我會用鬆化去形容佢 (連餅底都鬆化呢)
而且唔會過甜
不過我就覺得無乜特別...而朋友就非常喜歡!!

黎個合照吧 : )

呢度既茶類都幾講究呢!
每個茶包可以沖到3次左右
加左熱水後就反轉沙漏開始計時! 沙漏漏完就可以倒出黎飲了^^

我叫既係玫瑰蘋果煎茶$42
聞到玫瑰香 飲落就蘋果味較突出無乜玫瑰味🌹
飲落都舒服 幾容易接受

另一位朋友叫左桃味焙茶$42☕️我無試到但佢話都好飲~~


抹茶牛奶忌廉$48
呢款係熱飲黎🍵
面頭有層厚厚又幼滑的忌廉..好厲害食完成餐先飲 層忌廉竟然都無下陷!
飲落奶味好重🥛
記得搞勻抹茶底先飲 咁抹茶味就會出黎架喇!
p.s. 飲呢個有飲奶油啤酒🍻的視覺效果!!xd
(唔知既話可以上網search下”奶油啤酒”😆)

最後我地三個女仔總共食左$554
食得飽 甜品又有心思^^ 加上3杯唔同款既野飲
享受左一個悠閒既下午^^

店家: 京林屋 Kyo Hayashiya
地址: 太古太古城道22號明宮閣地下G406號舖
hop G406, G/F, Ming Kung Mansion, 22 Tai Koo Shing Road, Tai Koo
電話: 2638 3698/ 2960 2925
營業時間: 星期一至日11:30-22:00
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )