搜尋此網誌

2018年5月18日 星期五

期待的有失望 無期望的卻有意外驚喜 [NINETYs@灣仔]


今晚終於黎到打卡熱點:: NINETYs
經過利東街再行前少少就會搵到🙆🏼‍♀️




環境裝修果然係幾有風格..高樓底加上一串串垂吊燈泡特別型格
完全開放式既廚房令人對佢泡製既食物特別期待🍽

我地揀一個主食一個甜品再加2杯野飲
新推出既日式鱈魚要等15-20分鐘呢
所以我地先叫2個Matcha muffin醫醫肚!



非常大的一個Matcha muffin每個只售$25
有可能係全店最抵叫既食物😂
仲要唔係hea貨.. 抹茶味幾濃郁🍵紅豆密度都幾高!!
整件口感鬆軟~ 食完都幾飽下🙆🏻‍♀️

跟住黎到既係我地既飲品^^
Hot Milk Chocolate $48🥛入面有唔少朱古力碎粒🍫
整體奶味重過朱古力味, 夜晚都岩飲
個人覺得幾滑幾light, 唔錯 (:

朋友飲既Fruit Romance $48就略嫌過甜


Grilled Black Cod with Japanese Sweet Potato Puree $198🍠 
新推出的呢!
賣相好靚但份量比較少.. 我地唔使5分鐘就將佢KO左😂
但鱈魚咬落係鮮嫩~好味~ 同甜甜地既醬汁亦都好夾
無花果配上日本甜薯蓉 配搭亦覺新鮮~


最期待的主角:: Donut Toast $98 卻有少失望..
賣相很美很震撼, 但口感卻無預期中的鬆軟


係一件巨型冬甩🍩
但面頭落既配料係幾有心思..有大量開心果碎,曲奇餅碎同糖漿
2個人食晒都真係幾滯下, 最好4個人share一份
另外球雪糕有驚喜, 係濃郁既芝麻味呢🖤

走既時候見到其他人食龍蝦burger同黑毛豬飯..聞到陣陣香氣好吸引..

如果下次再黎我應該會選擇以上呢2款食物而未必會再將quota留比Donut Toast了😂

店家: NINETYs
地址: 灣仔皇后大道東222號地下2號舖
Shop 2, G/F, 222 Queen's Road East, Wan Chai
電話: 2369 0118
營業時間: 星期一至日8:00-22:00
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )