搜尋此網誌

2018年4月17日 星期二

高質無限時惹味雞煲+海鮮水果火鍋🍋🍓 [倫哥@深水埗]

早已聽聞倫哥超高質..今日一黎 果然證實左傳聞了!🤩


可加入豉油的配料~ 我每次都係個2樣XD 就係蒜蓉同蔥喇🌱

我地食既係:::
半任食海鮮火鍋套餐 $288/位 *不限時!!*

先嘆雞煲 再食火鍋是常識吧 : >
雞煲教學::: 大家可以去到自己再睇xd 不過唔使擔心...唔難
再講 個度既員工見到你需要幫忙都會好主動黎幫手~~


一坐低 員工已經主動送上餐前水果配果醋🍎🍈🍍🍉
原因係飯前果令身體更易吸收當中既維他命C,,, 同時有開胃同有降脂作用😍
火龍果, 雪梨, 蘋果, 蜜瓜, 哈蜜瓜🍈我今次特別欣賞木瓜!! 超淋同香甜~~ 令平時唔多食既我今晚都清晒!👍🏻
生菜本身無乜味,, 沾果醋就最夾
用蕃茄沾都唔錯呢🍅

除左任拎既汽水外仲可以揀五花茶
五花茶竟然係暖上!😆😆岩晒我呢d虧人...>^<

未食完水果 又有2碟前菜黎到❤️
蒜蓉炒木耳炒四季豆 兩樣都少少辣但惹味~


而家正值一周年慶祝活動,, 仲免費送::
1️⃣象拔蚌刺身
切得好薄,好新鮮! 沾埋豉油食更鮮😍😍


2️⃣原隻蠔皇扣鮑魚
作為送既前菜...會唔會太開心? *v*


雞煲可以揀唔辣, 我地真係揀左唔辣🤪
估唔到一樣好惹味,,,而且難得地唔會過咸~~~
我覺得佢陣八角味幾突出,,,正!!
而d雞肉就索晒d味 都幾嫩滑架😋

另外仲有一碟魷魚,豬皮同牛柏葉
三樣之中魷魚最入味...炒到少香脆, 夠香口好似食緊零食咁🤣
雞煲係任加的..但一round份量其實已經好多 夠晒食架喇!!


食完雞就可以搵員工幫你轉火鍋~!!
*注意: 有別於一般雞煲店 呢度唔係直接加湯底落雞煲度 而係成個鍋換走佢
所以未食完雞煲既雞的話都要夾起晒先喇~!!

水果火鍋真係第一次見🤩有西瓜,士多啤梨,木瓜,etc.
湯底其實同平時既清湯無乜分別 但多左一份水果既香甜🍉🍓
火鍋料方面有以下美食供應::

任食:
芝士腸, 蟹柳, 午餐肉
年糕福袋, 爆漿龍蝦丸, 香菇貢丸, 手打魚蛋
雲吞水餃類

推介::香菇貢丸 夠晒重香菇味!

手打魚蛋係另一重點推介!!!
超正 勁彈牙又鮮味!

任食:
手打墨魚滑&蝦滑

任食:
炸魚皮, 脆響鈴, 蔬菜拼盤
可惜魚皮淡味唔夠薄脆
響鈴就不過不失~~

非任食:
牛頸脊 按人數而決定份量 再加就要加錢
牛頸脊肥瘦相間 有咬口



生蠔非常大隻飽滿!! 每一件海鮮都食得出好新鮮

海鮮拼盤好多元化~~~
非任食:
貴紀蚌, 象拔蚌bb, 肉蟹, 生蠔
任食:
海蝦魷魚, 刀貝, 蜆, 脆肉鯇, 龍躉<<朋友很喜歡 仲encore左一碟

海蝦係好大隻~又新鮮~

午餐肉夠淋索晒湯底

肉蟹 肉較扎實 蟹味實在😍


最後仲送埋一人一碗甜品💕
燕窩燉蛋白 重重的牛奶味 夠晒滑溜

第一次試,, 又幾好飲喎...當然都有普通既汽水拎啦, 但我地想試下新野^~^



D野食實在太豐富了... 而家先記得要po返環境相~~~
呢度無限時 岩晒一大班老友聚會

我同男朋友兩個人食左三個鐘😂

店家: 倫哥火鍋私房菜 Lun Gor Private Club
地址: 深水埗福華街39號地舖 G/F, 39 Fuk Wa Street, Sham Shui Po
電話: 55466499/ 62093572
營業時間: 星期一至日18:00-1:00
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )