搜尋此網誌

2018年4月29日 星期日

針對黑眼圈同眼腫問題::: 神農草本經絡眼👀療程初體驗👩🏼 [LIVENWELL@尖沙咀]

識得我耐既朋友一定知道...由細到大我既花名離不開”眼袋姐姐”, “熊貓”之類🐼🐼
都係因為天生眼圈又大又深色..就算訓左幾耐, 比人感覺都係好唔精神>.<

今日特登黎到Livenwell Health Spa做神農草本經絡眼療程👀
比起一般減淡眼圈療程, 呢度更講究養生保健..! 原理係透過疏通眼部經絡/穴位, 由根本性出發 解決問題~~!



環境比人好舒服既感覺 : )
今日幫我做treatment既美容師係呀Sa, 非常好手勢又細心!
1️⃣
美容師會先用手幫你按鬆面部穴位,呢個步驟叫做"開穴"::: 係令到之後既步驟更加容易被皮膚吸收
2️⃣
容師會開始磁穴經絡棒幫你疏通眼部經絡同穴位~~!
當中涉及多個唔同穴位既按壓, 有助改善身體唔同部位既問題: >
例如幫助改善睡眠質素, 肝同腎功能等等..


p.s. 疏通穴位時治療師會因應個人按受程度而用唔同力度💁🏼‍♀️所以唔使怕痛
因為我係第一次做..初頭都唔係好慣..但後尾真係習慣就好了😆
3️⃣
敷保濕mask+行氣活血eye mask^^~ eye mask暖暖地好舒服..舒緩到眼晴疲勞~
eye mask同時 美容師幫我做埋耳燭,,, 可以去除濕氣
做完個人感覺真係無咁累, 醒神左!

做完感覺減輕左水腫問題 : )
雖然唔會令你即刻無晒黑眼圈, 但係感覺用既遮暇都唔使咁重手~~

p.s. 活泉經絡美療養生館其實就係K11附近..
當大家見到翠華旁邊既呢個入口就係架喇~~
.
Livenwell Health Spa 活泉經絡美療養生館
地址: 九龍尖沙咀加拿芬道2號15樓全層
電話: 2366 8709 / 5508 9664
營業時間: 星期一至五12:00-22:00
星期六,日及公眾假期11:00-20:00
LIVENWELL網頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )