搜尋此網誌

2018年4月8日 星期日

價錢合理的高級餐廳💎超愛佢的水晶燈! [Gastrobox@尖沙咀]


超有氣派的門口 :: Gastrobox⭐️
位於尖沙咀金馬倫道的安利商業大廈


當你行到金馬倫道見到呢條長長既電梯..上去就對了

地點好近我第一份工間公司呀🤤
最鐘意舊地重遊~ 幸好這裡變的不算多 : )
縱然地點便利..餐廳卻唔係太起眼..畢竟佢係位於大廈內既2樓 唔係地鋪
加上星期日晚呢頭人流唔算多
但呢一切就造就左我同媽媽兩母女一個寧靜舒適的晚上👩🏻👩🏻💕





餐廳樓底好高 配上落地玻璃
播放著我最愛的bossa nova: )
一踏入餐廳個刻已經感受到呢度高貴又舒適既格調..燈光微微昏暗
但成個環境最奪目的 一定係餐廳盡頭 一塊超有藝術感既大鏡子!! (可以睇返上面第6張相)
放置係裝飾火爐上,,隔離就係一張8-10人既大枱 成個畫面真係好有外國大屋feel🏘

另外值得一讚係呢度既員工服務態度: )
服務周到, 態度友善, 主動加水, 更加會主動同我地介紹食物!

我地揀左呢個$688既二人餐~
其實佢仲有另一個$888龍蝦二人餐, 不過我地覺得呢個岩食d, 又平d😛所以揀左呢個~


香芒蟹肉田園沙律有2個🥗🥗估唔到有好多蟹肉在內
食得出好新鮮,, 而且仲夾雜左芒果粒..令到個沙律好fresh💛💚
唔好唔記得粒車厘茄🍅超甜😍

餐包竟然係我愛既香草包~!! 就咁食已經好香又軟熟~


湯係黑松露野菌忌廉湯
咬到啖啖蘑菇肉, 而且落左大大堆黑松露,,,好香濃!
不過對我黎講有少少滯...所以無飲晒成碗...
飲晒既話可以唔使食之後既野 lol


主菜之一上枱了~~~ *v* 香草大蝦忌廉汁扁意粉
本來我對意粉無特別大喜好... 但係呢一個整得好好味丫~
大蝦雖然只有一隻, 但係幾肥美, 而且邊位煎香了,有膿邊,實在太香口太正😋
意粉汁充足香甜加少少creamy, 配合返清新既三色椒
係我同媽媽都鐘意既口味!


第2道主菜:: 烤特級新西蘭肉眼配紅酒燒汁 (7成熟)
呢個反而無個意粉咁驚喜...
牛扒肉質係非常嫩既~~ 但係rosemary比較重手..感覺有少少掩蓋左牛扒本身的肉味
如果唔係香料調味咁重手的話會正好多!!😋


食到飽飽後, 再黎2件今晚的精選甜品..係Marble cake ah!!💕
牛油同朱古力的交融~~ 怕甜既人可能會覺得太甜
但對於鐘意食甜品既我就覺得好滿足😍
而且蛋糕係屬於有硬度口感, 很喜歡!!
想清新少少既話可以沾下草莓醬呢~~~

餐茶 我同媽媽都怕夜晚飲咖啡會失眠 所以揀左熱檸水: ]


$757令我同媽媽係一個舒適又高貴既環境食左餐令人滿意既西餐: )
我地都覺得火爐旁既大枱好適合大家族或一大班朋友聚會💜
美美的地方 令人心情愉快!

店家: Gastrobox
地址: 尖沙咀金馬倫道33號 The Cameron 1樓101號舖
Shop 101, 1/F, The Cameron, 33 Cameron Road, Tsim Sha Tsui
電話: 23698383
營業時間: 星期一至六12:00-23:30
星期日及公眾假期12:00-23:00
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )