搜尋此網誌

2019年4月5日 星期五

黃長興主理的法國餐廳, 質素有驚喜 [La Mer@尖沙咀]


開業一年已經有好多好評.. 所以一直好想到訪既法國餐廳 ~!🍴
而且.. 仲要係由藝人黃長興開架~!!😆
(聽員工講.. 日頭時間,,, 佢時不時都會出現架~~)
亦都係因為呢個原因, 大家想黎食飯真係要打定黎訂枱先啊☎
如果唔係有可能餐廳已經被包場作拍攝用途架~



環境氣氛不錯, 高雅得黎有簡潔既感覺, 唔會令人唔自在 ~

而且仲有一小角係分開左… 如果想要高D私密度既位置, 揀呢邊就岩晒~

紅日黎.. 都有lunch set呢~ 雖然望落價錢唔係平
但佢個SET有包埋自助沙律吧, 餐湯, 餐包同飲品
咁樣計落其實唔算特別貴

意想不到無論係自助沙律吧定係主食.. 都令人喜出望外
即刻覺得物有所值❗


一坐低, 員工就送上餐包喇~ 係法包配香草牛油🥖
法包高質~ 烘得好香但唔過火, 口感不錯 : )

之後係蕃茄湯呀, 係起晒沙既蕃茄湯🍅
飲落係天然既蕃茄香味, 有驚喜 !!



沙律吧雖然唔算大, 但係供應既沙律款式都係比較有心思的~🥒
例如有super food羽衣甘藍, 又有炒香左既菇菌


但係最特別其實係佢自家調製既沙律醬~ 共有3款
奇異果油醋汁, 藍莓油醋汁, 同凱撒沙律汁🥗
想講3種都有好強烈既獨特既特色, 有開胃既, 又有濃香既
3款都好推介要試 !! 😋

之後就到我同媽媽揀既主菜了 ^^ 兩碟一齊送到

先試左 傳統法式燒黃雞配薯仔$168
先講配菜XDD 呢度配既係比較特別既紫薯啊🍠
食得出有焗過 所以邊位香脆 有少少似食緊零食既感覺~~
而中心既紫薯肉質感夠綿密同香甜~ 所以就算有咁多舊我地都照食晒XD

春雞望落唔大隻, 但食落係啖啖肉.. 同埋想講佢真係燒得好靚 !
雞皮燒得又香又脆而且唔太油呢🤤
肉質比想像中嫩滑好多啊, 而且醃得夠入味, 整體不錯吃👍🏻


澳洲MIDFIELD優質穀飼肉眼$248
我地叫左7成熟, 本來都擔心會有D韌… 但佢整得好好🥩
無overcook之餘, 仲估唔到咁腍身, 每一啖都唔會有韌既問題!!
而肉質方面有適當既肥瘦比例, 令到整體口感好好😋
亦都配有海鹽.. 但因為本身牛味已經夠出, 唔使沾先最好味
呢個我同媽媽都非常滿意 ~😋



最後就係飲品喇~ 上網見人話呢度既咖啡出名☕我同媽媽就叫左1咖啡1奶茶一齊試下~
一上枱 未飲已經心心眼左, 好鐘意set杯碟呀HAHA~ (連隻匙羹都好有style!)
咖啡同奶茶都配左一塊曲奇餅呢🍪 係我鐘意既淋身口感~
咖啡的確好出色, 唔覺苦澀但係好香醇 : )

好想讚下呢度既staff雖然人手唔算太多, 但係非常有禮貌同好主動幫手🙍♂
我自己都唔知幾時整跌左張紙巾落地
員工迅間已經比過張新既我
然後佢地收沙律吧前, 又會逐枱提醒客人可以拎埋先收
服務令人好滿意啊~~
食物質素亦都好高, 總結呢一切既話, 價錢真心係相宜~
如果想搵一間高質又唔太貴既西餐廳, 呢度就岩晒 : )

p.s. 最後... 估唔到連toilet都有驚喜位xd
竟然放有一系列Jo Malone既cologne同lotion可以比客人使用~~~
我個日趕住出門唔記得噴香水.. 即刻噴左幾下先走~ XDD


店家: La Mer Restaurant & Lounge
地址: 尖沙咀金馬倫道48號中國保險大廈1樓AB室
Unit A&B, 1/F, China Insurance Building, 48 Cameron Road, Tsim Sha Tsui
電話: 23826688
營業時間: 星期一至日12:00-23:00
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )