搜尋此網誌

2019年4月28日 星期日

東南亞風味的semi-lunch buffet [Monkey Cafe@灣仔]


以前既我 因為唔食辣 麻麻地東南亞食物 ~
但近年我發現 東南亞食物都唔代表一定辣, 而且仲有唔少好岩食既款式
於是乎...愈食愈鐘意 !
知道位於英皇駿景酒店既Monkey Café有以東南亞為主題既semi-lunch buffet
急不及待約埋朋友黎試試XDD!



酒店樓底果然都係偏高, 令到成個感覺grand d
一入門口就會見到餐廳呢~ 除左放有舊式留聲機呢D懷舊元素
牆壁上掛滿一幅幅king size既懷舊風西洋poster, 好似置身好多年前既西方時代咁

仲有一邊係一片大大既假植物牆, 個感覺又令人覺得relax d, 有旅行feel d~

呢個東南亞半自助半餐一律收費 $228/head
除左main要點餐外, 其他沙律/小食/湯/水果/甜品/飲品都係自助拎架~
餐廳會先等你食下D 自助食物先, 等你覺得想上main時先再搵waiter上~

想食既東南亞小食.. 大部分都可以係度搵到啊~
最令我驚喜係竟然有 肉骨茶 !! 仲要幾足料添, 佢唔係重胡椒味個一種, 所以我飲到好多碗啊XDD



沙律方面係Caesar salad, 配料都幾多選擇, 但我最鐘意當然係狂加栗米粒, 麵包粒同煙肉碎啦~

海蝦~ 而且每隻都大大隻同埋夠新鮮, 夠彈牙 !

主角我覺得一定係 海南雞炸蝦餅 啊!! 海南雞已經去左骨, 食到啖啖肉~
仲配返3種傳統醬汁~ 不過個人覺得D醬汁無平時食到既咁濃味 (我鐘意濃味)

炸蝦餅 要襯佢岩岩炸起上碟個陣拎啊~~ 咁就會好夠香脆, 而且完全唔會油, 幾好!!


除左以上食物, 仲有泰式炒蜆, 泰式鳳爪, 油飯同埋雞,牛肉串串燒 !
炒蜆望落好辣所以無試到.. 油飯反而幾有驚喜, 好入味

串燒 亦都大推介啊~~ 配埋沙爹醬好香好惹味

食左2 round之後, 我地就叫waiter預備main course la~
我同朋友分別揀左:: 香煎龍脷柳配菠蘿沙沙汁 & 烤肉眼扒配燒汁(5成熟)


肉眼扒牛味突出, 但係略嫌肉質有少少韌, 另外配菜有薯角同醃意大利酸瓜
兩者都醃得好香~~


龍脷柳反而好有驚喜! 肉質嫩滑, 有香味散發
加上菠蘿沙沙汁清新得黎又香滑, 同龍脷柳超夾呢

最後仲有 水果甜品 呢, 不過太飽既我.. 淨係食左一塊曲奇餅
係我鐘意既軟身曲奇 ! 牛油味香濃, 可以一試!


飲品有咖啡, 檸茶, 檸水, 可以按個人口味調配份量 : )

店家: Monkey Cafe
地址: 灣仔皇后大道東373號英皇駿景酒店地下
G/F, The Emperor Hotel, 373 Queen’s Road East, Wan Chai
電話: 29613340
營業時間: 星期一至日7:00-23:00
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )