搜尋此網誌

2019年4月20日 星期六

高質的無添加台式飲品 [沐白小農@尖沙咀]

期 待 已 久 💖🥛
我知 我知已經好多人介紹過 🤭
而我竟然等到佢係尖沙咀開店先有機會試到😭 
本來見咁多人都飲過... 諗住唔特別寫食評 .. 但飲完之後 覺得一定要出❗️

首先要讚呢度個環境先... 大家都知好多飲品店都係淨係for外賣.. 
唔會有位比你放低杯野飲慢慢飲...
但係呢度係有一列bar位比人坐低飲架! 而且座位數都唔算少..
咁就可以同朋友坐低慢慢飲~

仲要很貼心的.. 有埋叉電線提供!! 好抵讚好貼心 ~~

成個店面都唔細, 牆身仲所有可愛牛牛公仔
應該係配合返佢地用鮮牛奶/天然食材既理念 : D

再行入少少後, 就會見到以木系同埋白色磚為主既風格~
簡約得黎又令人覺得幾舒服 : )

飲品種類多



同朋友share飲~~ 首先一定要叫呢度最出名既:: 大甲芋頭鮮奶 $30
呢杯係我暫時飲過覺得最滿意既一杯 芋頭鮮奶 💜
超有驚喜 ! 芋泥香甜綿密而唔會滯!!
我覺得佢既芋泥份量同綿密度拿捏得好好啊~!! 必飲!!!



黑糖波霸鮮奶 $30
珍珠有濃郁既黑糖味🖤 而且唔係淨係面頭有, 而係咬到個中心都有架
同時亦估唔到佢既煙韌度做得咁好, 好好咬
配上明治牛奶 🍼 係好香醇既一杯🥛
( 佢唔會係好甜個種 連同行怕甜既朋友都讚 )


最後, 我地試埋 草莓鮮奶 $35
完全飲得出係全天然士多啤梨味🍓
溝埋香醇鮮奶一齊 好好飲💖
飲完呢三杯後.. 真心覺得沐白真係好高質好高質好高質
覺得係大家都會鐘意既口味.. 加上佢堅持用上天然無添加既食材
我覺得係較值得飲同支持既一間台飲店呢~

店家: 沐白小農
地址: 尖沙咀寶勒巷3-7A號萬事昌廣場地下2,3,5號舖
Shop 2,3,5, G/F, Multifield Plaza, 3-7A Prat Avenue, Tsim Sha Tsui
電話: 36195166 (自取/外送電話) / 68432543 (WhatsApp)
營業時間: 星期一至日12:00-23:00
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )