搜尋此網誌

2018年6月7日 星期四

隱身於觀塘工廈之中, 以乾花為主題的抵食西餐👨🏻‍🍳 [魔膳廚房@觀塘]


走入工廠大廈 永遠都有唔知會去到咩地方既神秘感😝
好似我地今日黎呢間魔膳廚房👨🏻‍🍳

由大廈外圍直至去到店鋪門口你都好難想像呢度會有食野既地方
唔到打開門個下你都唔知餐廳係咩葫蘆賣咩藥🤪






一推開門 第一感覺係:: 別有洞天💙
一整個空間感超大! 天花掛滿倒吊既乾花🌾成間餐廳都有勁多花既裝飾🌸🌼

Lunch set價錢由$53-$138不等 連飲品
+$10已經有埋餐包同餐湯🥖
+$20就有埋自助沙律吧!!🥗
我開始體會到租工廈帶比大家既好處: )
就係可以用實惠既價錢提供更好既野比大家👍🏻


以Lunch黎講... 自助沙律吧既選擇唔少呢~
沙律菜,醃蕃茄,啫喱仔,三色椒,饒頭同青瓜
最重要既係有水果食呀😍仲要係多汁哈蜜瓜!!
返工成日想食生果都無時間.. 呢度有得食實在係太好🍈
連沙律醬都有三款揀... 一D都hea
但最令我深刻既其實係呢度極良好既衛生狀況
成個環境感覺都好乾淨 所有餐具都好新淨🍽


餐湯有羅宋同忌廉揀..我同朋友都係忌廉湯fans🙌🏻
估佢唔到係蕃茄忌廉湯🍅
有少少蕃茄既鮮甜味,, 質地幾Creamy又唔滯
有唔少蘿蔔粒,青芹同洋蔥粒在內
起碼食到3-4粒蜆肉喇!!

大愛呢一個提子包🤤必食!! 食落超鬆軟好似完全唔使用力咬咁!!


蒜香欖油菠菜蝦球意粉$63
意粉呈微辣程度::: 我都接受到🤩
有成4隻大蝦,夠彈牙🦐另外仲有好多三色椒同菜!!
份量一D都唔細! 但整體黎講比較清淡淡味..個人覺得可以再濃味D~



香煎美國西冷8oz配薯菜跟黑椒汁$138
七成既熟度一樣食得到肉質細嫩
調味到位~ 煎得真係幾香! 只係略嫌有少少乾身, 下次可能都係要叫五成熟
(食生野是這樣煉成的👻)
另外拌碟既炸薯角都非常香脆🥔🥔

餐飲除左一般既檸茶檸水奶茶外 仲有汽水,,,, Earl Grey同水果紅茶<—有味揀🍎🍑🍓

我地就揀左Earl grey蘋果茶
隻杯好靚呀!!! 令人心心眼😍
茶味夠濃, 為呢餐劃上完美句號😊

店家: 魔膳廚房
地址: 觀塘開源道77號業發大廈一期2樓D室
Room D, 2/F, Block 1, Yip Fat Building, 77 Hoi Yuen Road, Kwun Tong
電話: 3955 1460/ 3955 1461
營業時間: 星期一至日12:00-22:15
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )