搜尋此網誌

2017年12月7日 星期四

非一般的潮州菜館 [心夜來潮@旺角]


是咁的, 向來以唔識食見稱既小妹一向都麻麻地打冷呢件事
因為小妹唔食內臟又唔多食蠔餅...
但係上網見到好多人推介呢間心夜來潮.. 咁好奇睇下佢餐牌
又發現有好多平時打冷店無既款式 而我又岩食😁
所以好奇心驅使下決定要黎試下~~~

呢度有提及到..潮州菜同打冷既關係~


book左7點鐘食飯..估唔到..咁早已經咁多人@0@
好彩有book到位~~~

一直驚驚地潮州菜館地方會比較"撈搞".. 但呢度唔會
全部野都好整潔~

由於唔太肚餓既關係 我地無叫到d好飽肚既野食~
如果唔係..都好想試下佢個蟹肉蟹膏撈飯😻

潮菜係以烹調海鮮方面出名..加上自己又好想食xd
所以先叫左2隻新鮮蟶子王$42/隻(2隻起)
夠晒新鮮不在話下..佢d蒜蓉真係多到....😍😍😍
食到最後就咁空口食d蒜蓉粉絲都好好味😍😍😍

朋友想食菜, 所以揀左呢個心夜小炒王$88
好多唔同材料既一碟小炒: 韭菜花,魷魚,蝦乾,腰果
係好夠鑊氣同好惹味既一碟呀~~~
我同朋友都勁鐘意食佢個韭菜花, 爽口又唔會老, 正~!!

跟住呢個係最估唔到呢度會有, 又係我由細食到大既黃金一口炸饅頭$38/9個
本來以為會食唔晒.. 點知我地2個女仔食完一舊又一舊...
仲有 一定要每下都點勁多煉奶先好食架>v<
好有回憶的食物~!!

呢個係見到隔離枱叫...聽到勁大聲沙沙聲..所以比佢吸引左既石板燒汁茄子$68
石板上非常燙口..茄子基本上全部都好夠淋~
調味亦都好重手...每件都食到蒜同蔥香味
不過食食下就覺得有d單調... 而且份量真係好大...食唔晒🙈

最後呢一碟 就係熱氣得黎又吸引🙈脆香小食拼盤$88
包括: 脆炸獅子頭+巨型脆香手打魚蛋+一口牙籤雞
一口牙籤雞真係一個必食黎! (可惜好似無得就咁單叫../ \)
外層佈滿晒米通咁拎去炸..炸到金黃色😍超香口既小食
仲有..一啖一粒好岩我地呢d淑女(^v^!!!)食~~~
而獅子頭同巨型魚蛋都普普通通..味道唔算太突出

食到好飽飽.. 埋單都係$403...其實如果唔叫海鮮既話性價比會更加高!
不過呢度既海鮮都好值得一試~~~
係回頭率高既餐廳!
p.s. 佢主要營業時間係夜晚黎架~~ 夜晚6點到第朝6點!!
所以有時夜夜地經過旺角都可以上黎食下野^v^

店家: 心夜來潮
地址: 旺角西洋菜南街138號福苑2樓
2/F, Fortune Crest, 138 Sai Yeung Choi Street South, Mong Kok
電話: 3620 3980
營業時間: 星期一至日18:00-6:00
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )