搜尋此網誌

2017年12月14日 星期四

值得一到的地道串燒店 [肚餓了@尖沙咀]


呢排勁多朋友推介既一間港式地道串燒店 : 肚餓了!__!

地點幾方便..就係尖沙咀亞士厘道 呢度附近都好多食肆同酒吧~
行入呢棟大廈 就上到去我地既目的地架喇!



環境雖然細細..但係比到人一種舒服既感覺^~^
有好多聖誕裝飾 又播住流行音樂~~
雖然8點幾黎個陣係坐滿晒人 但出奇地唔係好嘈!~~
加上木製既高桌同高椅 係一個可以同朋友傾到計既地方: )

連餐具都好得意呀~~~


串燒有好好好多款呀*v*!!!! 仲要款款都好吸引!!!
不過我地今晚得2個人..怕太飽.. 所以無叫d預左會飽肚既款 (例如芝士烤焗燒春雞>___<")
好搞笑呢度既手工啤酒全部都係用周星馳既戲名命名XDD
相信店主對呢d經典電影情有獨鍾!

未食野之前先叫左杯熱柚子蜜$18暖暖肚😊

汁燒雞髀菇串$20 汁燒秋葵$29
首先呢度竟然有好多款蔬菜類串燒 已經令我地有d驚喜
試左之後更加驚喜 因為佢唔同其他串燒店 所有串燒都用同一種調味
佢真係有因應返唔同食材而落返適合既調味料.. 所以食落口成個感覺都係好match~^^
特別要讚佢個雞髀菇好juicy~!!

汁燒BB露筍$39
意想不到會有既款式~~ BB露筍夠嫩夠新鮮!

自家製惹味燒雞肉串(2串)$39
雞肉好鮮嫩~ 調味亦都唔會過咸😋

芝士金黃醬燒15cm虎蝦$59
黑松露香菇醬燒扇貝(2隻)$59
自家製金黃醬燒廣島蠔(2隻)$59
三款之中我最鐘意既係燒扇貝*v*! 因為佢真係落足料 有勁多黑松露香菇醬係面..淨係食呢d香菇粒都覺得好好味!
同行朋友就最鐘意大大隻既燒廣島蠔..夠新鮮!


黑松露香菇醬燒扇貝(2隻)

自家製金黃醬燒廣島蠔(2隻)

芝士金黃醬燒15cm虎蝦

西班牙黑毛豬件$69
呢個十級推介一定要食! 肉質香甜而不膩.. 烤香左再加少少蒜鹽調味已經好正!!

黃金薯條$59 另一個必食推介😍😍😍
用咸蛋黃新鮮炸起既脆薯條..脆口又帶有咸香!~~
呢個係一個我覺得食完會好熱氣 都一定要食既邪惡之物!!

珍寶日本帆立貝(2隻)$69 燒完之後都保持到帶子既鮮嫩多汁
不過無想像中咁大粒....lol XDD

鹽燒安格斯牛柳粒$79 呢個略嫌調味料重手左d, 掩蓋左牛肉本身既味道

惹味燒豆角$25 估唔到豆角都可以變得咁好味😍
我覺得係呢度我食多左好多平時唔會食既蔬菜!!XDD

最後係以一份 棉花糖燒多士$29作為完美ending❤️
新鮮製造 超熱辣辣呢~~~ : ) 女仔必叫既飯後甜品☺️☁️💖
暖粒粒又軟綿綿既綿花糖絲絲縷縷..用香脆薄身既多士承載住
食完一定會開心(:

連埋加一, 埋單總數$757...其實我地太貪心叫多左野...
最後有d都食唔晒..
呢度好適合約埋一班朋友黎食野吹水..^^~
不過見佢都好full.... 黎之前book定位會穩陣d...
係一間有下次既串燒店!

店家: 肚餓了串燒烤焗專門店 
地址: 尖沙咀亞士厘道17-19號6樓 6/F, 17-19 Ashley Road, Tsim Sha Tsui
電話: 2468 0438/6902 8887
營業時間: 星期一至日18:00-1:00
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )