搜尋此網誌

2019年6月2日 星期日

超多火鍋料+自家製湯底+獨立電視VIP房 [禾牛薈@尖沙咀]


之前因為 有親戚試過 大讚呢一間火鍋, 所以我同屋企人都追隨步伐, 黎試一試了~
地點超易搵, 就係 金馬倫道 , 經過亦會見到大大個紅色招牌, 唔驚搵唔到XD


餐廳原來有2層呢, 我地被安排到 2樓~ 環境幾闊落
而且見到有唔少靠窗卡位, 有自己一枱既獨立電視 感覺幾梳乎~


我地一家四口黎, 訂位時講明想坐房, 就可以免費坐入VIP房喇~
( VIP房入面有button係比你叫侍應架, 唔使怕坐入房好難搵員工
而且每次員工入房前都有敲門, 出去後又有關門, 私隱度高 !)
入面有部靠牆電視, 可以自己轉台~

未叫野, 先上醬料, 足足有9款! 雖然我都只係會落2種, 但望到咁colorful都幾開心XD



然後.. 想講食物款實在多得太緊要! 真係要花少少時間去睇~
建議大家快D揀左湯底先再慢慢揀料
見到呢度有好多比較特別既湯底款呀, 好似“海中寶”,”鮑魚牛蹄”,”花甲蟹鍋”等等
不過我地反而叫左個相對普通 但又好補既 健脾養顏椰子雞湯底 $188 ~ 因為實在係好耐無食椰子雞喇 !!


湯底滾左之後可以空口飲🤤🤤 超香甜既味道+超多椰子同雞件~!
一開始個湯底係最正最無混入左其他食材味道架, 所以襯未黎野食可以飲多2碗~


先黎一個大合照hehe~~ 好壯觀!XDD
老友鬼鬼, 海鮮拼盤, 特級手切肥牛(細), 西班牙橡果黑毛豬片, 自家製四寶丸, 鮮腐竹, 唐生菜, 蘆薈蜂蜜

老友鬼鬼 $68
油炸鬼包住蝦滑, 係熟既小食黎~ 唔使放入鍋 (唔想咁熱氣既都可以放入鍋滾幾秒既🤣)
想講呢個食入口真係sharp sharp聲!! 🤣 油炸鬼超級香脆 !!
入面既蝦滑份量唔小呢~~ 仲真係好彈牙, 呢個口感一流呀! 推介大家試

海鮮拼盤 $288
呢個拼盤係幾抵叫既 因為單點海鮮都唔平 (海蝦1份都$168, 廣島蠔1份$118…etc.)
所以覺得叫拼盤係抵D
拼盤包左:: 海蝦4隻, 帶子4粒, 廣島蠔4隻, 蕃薯蜆4粒

蕃薯蜆 全程都好生猛😂😂 蜆肉全程keep住郁動😂😂
食入口又真係好好好鮮甜既…. 無得輸…. 十級推介大家要食呢個
平時麻麻地食蠔既我… 對呢度既 係高評價既… 佢既海水味好出 但唔會太咸
雖然size唔算超大但肉質飽滿~

海蝦 係大SIZE 肉質好彈牙 !!! 的確係唔錯既

帶子 相比起黎就無咁出色, 但都係新鮮既~

特級手切肥牛(細) $208
想講呢度連牛肉都有超多種… 至尊本地 (再細分牛部位, 如邊爪, 封門柳, 頸脊等等), 本地, 極品, 特級, 然後仲有牛拼盤, 牛脷粒等等… 令人三心兩意😂
最後我地決定揀個相對平既 特級手切肥牛 ~~

雖然係平D, 但見到牛肉紋理好靚~ 食入口係軟嫩既感覺~
牛味算幾出, 整體不錯


西班牙橡果黑毛豬片 $138
豬肉唔會太多肥肉, 肥瘦比例幾平均 ! 味帶甘甜, 不錯吃



自家製四寶丸 $178
呢個係必點啊~ 一碟有齊店家自家手打既蝦丸, 黑白墨魚丸, 牛丸同鯪魚球
其實食完咁多款丸後, 發現重點都係:: 口感好彈牙! 店家手打功夫不錯
我最鐘意係蝦丸同牛丸!!! 兩款既食材味都好濃郁~

鮮腐竹 $38, 唐生菜 $38
嘻嘻健康既我地點都要叫返D素~ 腐竹夠滑身同薄身, 生菜亦都新鮮呢

飲品方面都有幾多款下, 自家製菊花茶, 竹蔗水, 天地一號(蘋果陳醋飲品黎)都有~XD
我地就揀左潤喉清熱既 蘆薈蜂蜜 $58/酌
估唔到飲品會係有驚喜🙈 🙈 夠凍, 味道清新唔過甜, 仲有好多蘆薈粒咬下

雖然食左咁多野已經好飽, 但我地又貪心 追加左份 自家製餃子 $88
有成8隻… 然後.. 每一隻入面 都有完整既一粒蝦同一粒帶子
皮夠薄, 呢一款都會推介大家試

以上再加埋 茶介醬料 $25 X 4=$100
呢一間火鍋度 價錢真係唔平… 不過 食物質素係有保證.. 一定唔會令人失望
加上幾鐘意佢既獨立電視設計, 同埋有房坐
如果想一家人/ 一大班人坐得舒舒服服 食餐正既邊爐
呢度係個唔錯既選擇呀

店家: 禾牛薈火煱館
地址: 尖沙咀金馬倫道48號中國保險大廈1樓及2樓
1-2/F, China Insurance Building, 48 Cameron Road, Tsim Sha Tsui
電話: 39973369
營業時間: 星期一至五11:30-14:00, 17:30-2:00,星期六至日17:30-2:00
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )