搜尋此網誌

2019年6月27日 星期四

第1次參觀全亞洲第一間 隱適美隱形牙箍體驗館👄

由細到大 每次去親洗牙 都會比牙醫勸我箍牙😅
因為我D牙真係好唔齊
( 今日學識左.. 我呢種係屬於 “齒列擠擁” 因為牙床位置太細而令牙齒唔夠位生長 )

之前對箍牙既認知 都係鋼箍又痛又唔好睇
而隱形牙箍 又貴又唔知有無效🤷
如果你同我一樣有呢個煩惱 十分建議你黎 隱適美體驗館參觀下!
除左有得即時模擬療程後既效果之外 職員仲會介紹各種專業儀器
令你對隱形牙箍有更深入既了解!
成個體驗館分為三個區域, 第一個係Smile View展區😁
先影一張個人大頭露齒照, 然後會利用高科技儀器 跟據返每個人自己既牙形同大細
即時模擬完成隱適美療程後既笑容 ~~
呢刻先發現 排牙真係對外觀好大影響 ! 排牙夠齊, 笑容會好睇好多😁
跟住 職員會帶你去第二個展區:: Aligner Bar
係Aligner Bar會見到林林總總既真實個案
而且會放置晒唔同療程過案既歷程變化, 仲show埋療程timeline📅
以實證體驗到隱適美療程對唔同個案既幫助同效果!
最後, 呢度有一部叫iTero 既儀器
其實係當決定左真係要做箍牙既時候, 牙醫利用黎度位做隱形牙模既~
佢既特性係舒適準確~ 同埋, 佢仲可以即時模擬到牙齒用完個次牙箍後既變化
令人對效果更加有信心同清晰💚!
職員仲同我解釋左唔少隱形牙背後既原理.. 發現 新技術都唔代表一定係貴
最影響價錢既元素, 其實都係因應返每個個案既複雜程度而定... 隱形牙箍既定價範圍
比想像中合理好多 !

如果真係對療程有興趣既話, 亦都可以去另一個專區預約牙醫.. 如果係打比牙醫既時候有任何問題, 職員都可以為你提供到專業意見

特別優惠🌟

完成左呢個隱適美體驗後, 可以得到隱適美療程$1,000現金券
(送完即止, 先到先得 )
同我一樣心思思想箍牙但又一知半解既話.. 不坊黎呢個體驗館了解多D先呀
始終呢個係一個幾重要既決定, 值得花多D時間了解清楚先~
隱適美體驗館

地址: 銅鑼灣怡和街18號地下 (地鐵站F出口步行~3分鐘)
營業時間: 星期一至四11am-8pm, 星期五至日11am-9pm
電話: 3101 0133
隱適美網頁Here

*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*
合作/邀稿請電郵至: mini_dance@msn.com

KATE的分享平台💓
Openrice minidance (Level 4)

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )