搜尋此網誌

2019年3月22日 星期五

[ 慢慢變白又得 即刻變又得.. 講緊既係smilelab FLASH/Signature系列美白牙貼❣ ]

牙齒真係好影響外觀既一個因素, 如果排牙唔夠白, 笑起上黎總係有顧忌.. 唔夠自然😬
而美白牙貼就係一個好幫手~
記得以前已經用過唔同既美白牙貼, 但每次用完排牙同牙肉都會好酸軟..
所以次次用之前都有好大心理陰影😂

今次試用左瑞典品牌smilelab既FLASH速效系列美白牙貼❤
包裝勁吸睛~ 同一般牙貼個觀感好唔同.. 用sharp pink做主調, 望落簡潔又有個性 ~~
用完既第一感覺, 一定一定要講 !! 牙齒同牙肉竟然完全無酸軟感覺…之外!
用緊中途吞口水時.. Feel到既竟然係甜味而唔係酸性味, 完全令我對牙貼改觀 ! 😁

除左無酸軟感之外, smilelab既美白牙貼 經國際性檢測認證公司SGS指出 完全無加入任何有害添加物
加上佢既成分係按照美國FDA公佈既Cosmetics GMP Guidelines製造, 所以用得更加放心啊 : )
呢一款牙貼既另一大特色係:: 快 ! 😁
只需要貼15分鐘, 牙齒美白度已經可以即時提升 !
岩晒我呢D成日臨急抱佛腳.. 成日係重要約會前都唔記得要整靚排牙既懶女人😂
用法其實同一般美白牙貼差不多 ~
將包裝打開後, 會見到一長一短牙貼.. 先將長條形既撕出, 將佢沿住上排牙齦貼齊
再細細力將佢按壓, 令到成片牙貼貼實牙齒表面同牙縫 ~
而牙貼既多餘部分就可以直接折去牙齒背面~
將短條形既同上面一樣用法, 但係貼係下排牙就OK~
睇返成分表, 先知道原來牙貼加入左木糖醇呢種自然甜味劑, 難怪會feel到個口甜甜的😌
原來木糖醇呢種成分係有防止蛀牙, 牙菌斑既功用, 仲可以提升牙齒亮白度 !!
smilelab呢款FLASH Speed Whitening Strips除左令我既牙齒快速美白之外, 同時亦令我自信心增強
我都係睇返相先發現… 自己用完之後即刻笑得自信左😳
Smilelab既牙貼已經經過臨床測試.. 證實平均提升牙齒亮白度係達到4.83度架
(牙齒亮白度以VITA classical量度, 由最白0度至最深11度)
而且96%用家既牙漬係可以即時去除~
解決左當前牙齒問題自然開心.. 不過我都會想長久咁令自己牙齒變得亮白既~
知道smilelab仲有另一款 經典系列美白牙貼, 以1⃣4⃣日為一個療程
每日用牙貼, 每次貼3⃣0⃣分鐘~ 只需要兩星期就可以見到明顯既分別
將積落多年既陳年牙漬.. 什至食煙/飲茶/飲酒造成既牙漬都可以去除 !!
之後我都會試埋呢一款 !
對自己牙齒有要求既你, 可以去萬寧搵到smilelab呢兩個系列既美白牙貼 ! : )
👉🏻FB   👉🏻IG   👉🏻產品資料頁

*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*
合作/邀稿請電郵至: mini_dance@msn.com
KATE的分享平台💓
Openrice minidance (Level 4)

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )