搜尋此網誌

2019年3月9日 星期六

高質日本料理🍱 [華小料理屋@銅鑼灣]


身邊一直有朋友推介呢一間日本野.. 華小料理屋
但因為我唔係好食生野, 所以一直唔敢黎食.. 😖
但前排先知原來呢度根本係 有好多熟食款!! 終於可以一嚐心願黎試下究竟有幾好味~


位置就係金朝陽中心2期地下, 易搵易去~
門面係有少少日式溫泉旅館feel既木裝修 🇯🇵


一踏入餐廳 見到既係一間tatami房~ 如果多人又想有日式風情D既 可以試下book呢間呢 🎎

而其他位都係正常位同卡位 : )


Menu上好多圖 ! 好彩星期六黎都有lunch set
好多款都非常吸引… 可惜 每個餐本身都已經包左好多野食, 所以食完一個餐無可能仲食到多個😂
三心兩意左好耐之後, 我同朋友終於揀左::
網燒日本A3和牛set $298 🐮
銀鱈西京味噌燒set $188 🐟

等左一陣, 就有野食上枱喇 ! 先黎既係我既A3和牛SET
我揀左5成熟, 一夾起就覺得呢個熟度剛剛好☺
外層係剛剛燒好既熟度, 而中心就係粉嫩既粉紅色

果然係一個好齊全既日式定食, 包括有我至愛既日式醃漬物!!
仲有沙律, 麵豉湯, 厚切牛舌粒, 茶碗蒸白飯 🍚
每一款配菜都做得好出色呀, 非常有係日本食野時既感覺 : )


而主角:: 網燒A3和牛 亦都無令我地失望🐮
一咬落去令我最深刻既係:: 非常豐富既油脂感🤤 🤤
其次就係好濃郁既牛肉香, 雖然價錢係略高, 但份量亦都比想像中多呢~
總結 佢係物有所值😋


沙律配上柚子醋, 沙律菜份量都唔少, 係好清新既一碗~
醃漬物牛舌粒都好入味, 我最愛!!
茶碗蒸夠滑, 而麵豉湯都唔會過咸過濃味, 成個SET都做得恰到好處


跟住黎既係朋友叫既 銀鱈西京味噌燒SET~~
兩大件銀鱈魚, 兩件都係超厚身的!


西京味噌醬料是整碟的靈魂 , 帶有淡淡甘甜, 超正的!
而銀鱈魚亦燒得微香 🤤

當然要沾埋沙律醬一齊食先係世界級XDDD
(後尾我地仲問員工拎多左一碟沙律醬呢..XDD)
呢味送實在係太好送飯喇 !!


食完之後我同朋友都覺得好滿足~~
差D唔記得左.. 最後仲有甜品呢~
係超香滑既牛乳奶凍🥛 我好鐘意❣

想講成餐個過程都好舒服
座位雖然唔係特別好闊落個D, 但係坐得舒服
加上餐廳內既環境都幾柔和, 員工們亦都好有禮貌同主動serve客人🙂
所以覺得呢度既食物+服務+環境係值得收呢個價錢既
如果有時想食下高質既日本菜, 又或者係有慶祝飯

呢度都真係一個不二之選 : )

店家: 華小料理屋
地址: 銅鑼灣登龍街1-29號金朝陽中心2期Midtown地下C舖
Shop C,G/F,Soundwill Plaza 2 - Midtown, 1-29 Tang Lung Street, Causeway Bay
電話: 28955677
營業時間: 星期一至日12:00-15:00,18:00-23:30
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )