搜尋此網誌

2018年7月24日 星期二

如果形容呢度既熱食係好好食, 咁甜品就會用"不可不試"黎形容!❤ [Moerish & Malt@觀塘]


係觀塘蒲左幾個月了... 每次經過呢一間有格調之餘又帶有神秘感既餐廳都想入黎試😛
到今日..進入係觀塘區生活既倒數日子
終於鼓起勇氣入黎食飯! 同時..食完呢一餐亦令我好後悔點解唔早d入黎試😭😭

當我就快行到入口時.. 天開始落起綿綿細雨🌧
行到門口亦見到餐廳已經轉用呢個welcome signage..😆


呢度其實一半係酒吧區🍺一半係用餐區🍴



環境氣氛很不錯呢~
不過呢度無乜冷氣... 連怕凍既我都覺得有少少熱

員工主動介紹食物, 又有禮貌, 抵讚: )

呢個Steak Night Menu逢星期一,二先會出現架咋!! 咁岩今日係星期二..梗係要試試~
(絕對絕對絕對係高性價比之選!!! 詳情繼續睇落去)


今日跟Steak Night Menu既湯:: 甘筍甜薯湯🥕
飲到濃郁的甘筍香加磨得幼細既薯蓉: > 但一D都無滯既感覺
蒜粒沾上筍香之餘 仍然保留到本身既香蒜味
係令人十分舒服既一碗湯


A La Carte menu無.. 得星期一二Steak Night Menu先至有既U.S. Hanger Steak! 200g燒美國牛隔膜肉扒 $188
牛味果然好突出!!🥩
店家無落多餘既調味已經好正...5成熟拿掐得剛剛好無over到~
咬落亦都比一般牛扒更有口感... 

5成係岩岩好~ 多過5成既話就會似牛肉乾架喇~🐮

薯條都非常出色呢! 新鮮炸起 薯味濃郁🥔🥔
唔沾茄汁就咁食先至係王道!😼



燒牛脷配焦糖洋蔥蛋黃醬$78
十分juicy燒得夠香... 第一次咁鐘意厚牛舌, 雖然有d過咸但我鐘意😆
食開淡味既朋友可以沾焦糖洋蔥蛋黃醬中和返
沙律菜亦覺新鮮~~ 整體不錯... 咸味少返D就perfect架喇


無諗過..最有驚喜既竟然會係risotto:: 蟹肉藏紅花忌廉汁意大利飯$138
藏紅花+脆口的炸煙肉碎粒 令到食落有脆脆的口感
而Cream sauce亦做我很出色 濕潤度很適中
最鐘意既係中間夾雜住爽口的翠肉瓜,, 增強口感💚
呢個risotto本身已帶有蟹肉香🦀
仲要加埋藏紅花粉所以都係同樣問題:: 有D過咸~
坦白講..雖然過咸.. 但係我暫時食過最喜愛的一份risotto

跟餐甜品可以揀Mousse Cake/雪糕.... 我地揀左雪糕,,, 今日口味係Cookies n Cream
你以為跟餐會係頹頹畢一球雪糕比你??? 錯了!!

呢份跟餐雪糕真係超有誠意呀❤兩大球Cookies n Cream雪糕加左焦糖!🍯
仲有大量開心果碎同少量清甜既芒果粒💛
真心高質.... 一路食一路覺得自己好幸福😛

紐約芝士餅$68 比平時食到既更大份呢!
但重點還是質素... 成件蛋糕質感都好鬆軟
芝士味足夠, 藍梅醬亦都唔吝嗇
令我地食得好飽亦好滿足喇^^~

Lychee Rose $68 (右)
Homemade rose syrup+Roselle tea+Lychee
有樣有內涵🌹果味同花香味分佈得平均的一杯~

Different Martini (Lychee) $88🍸 (左)
飲落口先感受到既係清香既荔枝味... 但隨後既Vodka味都好強
所以唔岩我飲🤣

總結:: 係值得推介比任合飯局的一間有氣氛餐廳 ~
性價比亦都係好高,, 所以呢一晚亦都見到有好多屬於社會上唔同界別既客人都有!
喜歡西餐的... 又或享受氣氛情調的, 呢一間都值得一試呢: )

店家: Moreish & Malt 
地址: 觀塘鴻圖道48號地下B號舖
Shop B, G/F, 48 Hung To Road, Kwun Tong
電話: 35807133/ 91608992 (Whatsapp)
營業時間: 星期一至四,六至日12:00-23:00, 星期五12:00-23:30
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )