搜尋此網誌

2018年7月30日 星期一

環境同食物賣相都係打卡一流, 但味道卻平平的靚Cafe☕ [The Hunt Coffee & Roastery@觀塘]

本來係想行去試Happinesssss Cafe架... 但因為我同同事都係路痴...🤣
行左好耐都搵唔到..😭

而經過呢間Cafe時覺得佢超靚.. 以Tiffany Blue為主色
成個氛圍D似歐洲街頭咖啡館既感覺☕
所以就比佢吸左入黎啦~




連menu case都好英倫風呢, 係皮造架
不過食物價錢都唔平... 其實應該係話幾貴tim...
加上我地黎到既時侯已經係14:45... 店家話已經過左Lunchtime
所以全部野都係散叫呢😔


同事揀既Hunter Breakfast $128🍳🥓
一睇個賣相就知道呢度原來係我地公司樓下MG Cafe既分店黎...
因為同MG Cafe既All day breakfast係一模一樣架
成份基本上係以沙律菜為主~ 同事所言, 其實味道無乜特別
不過佢沙律菜中間夾雜住唔少水果粒,,, 都幾清新既~
同事請左我食煙肉~~~ 好既係食落都唔會過乾身

也是同事的😂Flat White(6oz) $38/ 10oz $48


我揀既Hunts Benedict $118
(因為太貴所以無叫到飲品😭)
賣相真係100分呀!!! 大量既沙律菜同果乾, 鮮果粒鋪滿碟面💚

可惜味道卻不似預期
沒有荷蘭醬的egg benedict味道很淡
要將佢夾埋少量既parma hams一齊食先覺得食到味道...
而且egg benedict係員工送上枱時已經漏緊蛋汁了...
(佢既餐盤仲要係無圍邊架😂即係直接流到枱上了)

但要讚下佢既酸籽包鬆軟度不錯🍞塗上牛油更好食
大量的沙律菜都幾新鮮 鐘意佢配清新既芒果醬💛
同埋有士多啤梨乾🍓

整體而言就是食個環境的... 食物質素一般但價錢實在太貴了...


店家: The Hunt Coffee & Roastery
地址: 觀塘鴻圖道75號KOHO地下A及B號舖
Shop A&B, G/F, KOHO, 75 Hung To Road, Kwun Tong
電話: 2881 5533
營業時間: 星期一至日11:00-21:00
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )