搜尋此網誌

2018年7月14日 星期六

海鮮愛好者可以一試的新奧爾良風格海鮮🦑 [The Captain's House@尖沙咀]

聞名已久的The Captain’s House🦀🐙🐙🦑🦐
當然係比呢度獨有既Shake Shake海鮮袋所吸引啦!!
今日終於的起心肝 約埋男朋友黎試下! (佢係超級海鮮愛好者😚)



餐廳環境開揚☀光線充足
而且佈置風格不乏海洋風味~ 坐落都覺得好舒適自在🌊


多謝店主為香港引入新奧爾良菜... 係美國非常流行既菜式呢🇺🇸
當中最大既特色大概就係用上海鮮袋, 同時放入大量香料、醬汁去為海鮮調味!!


望見枱上既圍巾, 蟹夾同螺肉簽, 就令人覺得即將要食一餐大餐喇~~ ; D

Captain's Hot Seafood Bag🐚🦐🐙🦀
可以自選:::
3款海鮮$398
5款海鮮$548
8款海鮮$798

海鮮可選::
小龍蝦/ 蝦/ 青口/ 八爪魚仔/ 扇貝/ 蜆/ 翡翠螺/ 長腳蟹腳


飲品都有唔少選擇呢~~~ 不過我揀既飲品都無係呢2張menu上出現XDD

Appetizer分為Sea同Land兩個category~ 百鬆D蚊有交易

Captain's Fried Seafood Ferris Wheel賣相超吸引!! 但都動搖唔到我地今日係黎試海鮮袋既決心!! XD
仲有Pasta & Risotto供應... $118~$438不等

Shellfish & Fish dish, 同Main dish^^

仲有Veggiesoup & salad既menu, 估唔到呢度既食物選擇唔少呢: >

我知好唔match但突然好想飲的🍫🥛Hot Chocolate with Whipping Cream $38:: 
面頭是厚厚的一層Whipped cream超滑身 少少凍~~
下層的熱朱古力味香濃❣配上whipped cream
一冷一熱的口感好正😋

朋友叫的(非常補身的)Hot Apple Cider (hot only) $58🍎
未加檸檬片同蜜糖前幾似薑煲蘋果茶
飲落有淡淡肉桂香 唔會太濃,,易接受
加入檸檬後🍋更添清新
最後加埋蜜糖🍯有更加中和的感覺 最好飲


Louisiana Crab Cake 路易斯安那特色蟹餅 $95
超厚身的一份蟹餅🦀未食已聞到好重蟹味
食落鮮味夠晒突出 外層的確食到有薄脆的口感
每一啖都係濃郁既蟹肉味 很足料的一份


Escargot 香草牛油焗田螺 $85
用超熱的鐵板上
醬汁好濃味 配返薯蓉就剛好中和🥔
不過就有少少掩蓋左田螺本身既鮮味
田螺都比想像中大隻呢!!


Hot Captain’s Seafood Platter🐚🦐🐙🦀
(5款海鮮)$548
我地揀左::
小龍蝦/ 蝦/ 八爪魚仔/ 翡翠螺/ 長腳蟹腳

另可額外加錢(價格每日變動)選以下海鮮:
+活龍蝦 $398/1隻
+虎蝦 $78/1隻
(不過我地無加到...😝)

3款醬汁入面有2款都係辣...
檸檬牛油汁🍋
卡疆蒜蓉汁🌶
胡椒牛油汁🌶
最後我地決定揀mix:: 三款汁都有 所以係帶微辣~~
話說新奧爾良既調味都係偏濃味... 我同朋友都覺得呢個醬汁完全體現到...
我地都偏好淡返少少既醬汁呢~ 因為食返海鮮既原味就係最好味!!
員工會幫你將海鮮同醬汁shake勻!!


先試新奧爾良盛產的小龍蝦::: 估唔到有成4-5隻 隻隻都好重原味
男友非常喜愛!! 我自己就覺得小龍蝦有少少似千島醬既味~~😆

幾時都係我至愛🦐🦐醬汁亦都好入味

小八爪魚 🐙勁肥美但係有少許難咬開

翡翠螺 大大隻 肉質偏爽口~


主角:: 長腳蟹🦀 份量大得驚人!
食得出夠新鮮....最重要係同行伴侶一手包辦剥殼工作😄令我食得更滋味☺



每份海鮮袋都配有香腸, 薯仔同粟米
香腸特別將醬汁索得入味,, 係令人一啖接一啖既小食
另外粟米本身都好鮮甜肉粒飽滿
搽上左牛油...非常好食🌽

2個人黎食... 真係會食唔晒呢😆😆
海鮮愛好者, 一定要試下呢種新奧爾良風格呢~
不過真係要預左醬汁調味會比較重手, 係新奧爾良菜既特色之一!!
另外我都真係好推介大家都試下我個杯Hot Chocolate with Whipping Cream 平又正正🍫

店家: The Captain's House 
地址: 尖沙咀厚福街8號H8 18樓
18/F, H8, 8 Hau Fook Street, Tsim Sha Tsui
電話: 2366 5600
營業時間: 星期一至日12:00-15:00, 18:00-23:00
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )