搜尋此網誌

2018年2月2日 星期五

感覺比之前好食左 而且pizza有驚喜 [EXP@九龍塘]

話說好幾年前成日同屋企人黎又一城食飯...個陣都有食過下EXP~
但又因為次次都太多人排隊.. 所以唔算食過好多次..
個陣對佢既印象都唔錯既 但又未算好突出 xd


而家EXP已經翻新左..成個感覺同之前唔同左好多
最特別既係佢劃左一個corner出黎for freshly made juice!
對我黎講都幾吸引... 因為我係一個好鐘意飲果汁既人黎~
而以木系為主既裝修 感覺都幾文青 (:

我一定一定要試佢既果汁!! 
左: 朋友叫的ABC $35 ::青蘋果 紅菜頭 甘筍 檸檬 香茅
右: 我的capital C $35 ::橙 奇異果 士多啤梨
我幾鐘意我杯capital C呢~ 的確係十分清新.. 都飲到淡淡既士多啤梨味.. 但主要都係比橙味dominate左>v<"
(但佢擺左d溫室豆苗係面 就好似有d怪怪地......😳😳)


燒帶子墨魚忌廉汁意粉$102
就算會食到成個咀黑晒都要食🖤
呢個意粉 墨魚汁味比起平時食到既無咁重
反而佢加左芝士同火箭菜令到成個口味特別d同豐富d~
但主角點都係燒香左既帶子呀🤩鮮味太突出了😋😋




大蝦牛油果醬薄餅$98
第一次食牛油果口味既pizza呢...🍕🍕以為好唔match?竟然唔會@0@
雖然pizza既拉絲力唔夠.. 但仍然係值得推介的一款
首先主角牛油果醬夠晒creamy..入面仲夾雜左好多蟹子, 蛋同大蝦呢, 所有材料都好夾
厚身既批邊都夠香脆... 食完一件又一件 停唔到口>v<
入得黎EXP既 請記得一定要試呢一款🍕!!

個人覺得牛油果pizza比墨魚汁意粉更加抵食~

總結黎講... 幾鐘意翻新之後的EXP
不論店鋪外觀同食物感覺都比之前更好了~
會再同屋企人黎食飯呢^^

店家: EXP
地址: 九龍塘達之路80號又一城UG層23號舖
Shop 23, UG, Festival Walk, 80 Tat Chee Avenue, Kowloon Tong
電話: 2265 8298
營業時間: 星期一至日11:00-23:00
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )