搜尋此網誌

2018年2月8日 星期四

唔夠蛋香..過硬過乾..又唔見有粒粒的粒粒朱古力雞蛋仔 [媽咪雞蛋仔@元朗]

因為得到米芝蓮小食推介而非常出名既媽咪雞蛋仔..
每次經過間間分店都必定會見到一堆人係度等緊..
今日經過元朗呢間分店 加上未食lunch好肚餓
所以就決定買一底粒粒朱古力味黎醫下肚先~!!

見到店入面得1位員工..又要收錢又要製作..都幾辛苦
所以預左要等耐d 都OK
結果等左大約15分鐘就有啦~ 都比預期中快呀

粒粒朱古力雞蛋仔$22
首先...我覺得$22一底雞蛋仔其實係偏貴左少少..

其次..佢個名叫粒粒朱古力..我真係以為雞蛋仔入面會食到一粒粒既朱古力架...但原來唔係...只係佢係用一粒粒既朱古力去製作
但係到完成品 朱古力係會融合落去雞蛋仔度..唔會食到一粒粒
呢個令我有d失望...個名有少少misleading /^\!

第三...整體上雞蛋仔無乜蛋香...而且只係半實心...另一半係空心的...比左呢個價確係估唔到會食到呢個質素..
最後..就係佢整得比較脆, 另一個講法 就係比較乾
加上我又太肚餓啦..食得太心急
結果食完之後口腔入面損左幾個位...>< 痛左2日....

總結...我點都唔會再幫襯了....😢

店家: 媽咪雞蛋仔(元朗店)
地址: 元朗教育路1號千色廣場地下21號舖
Shop 21, G/F, Citimall,1 Kau Yuk Road, Yuen Long
電話: 5597 1355
營業時間: 星期一至日11:00-22:30
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )