搜尋此網誌

2018年2月24日 星期六

開心又好味的日式放題體驗 [伊賀@尖沙咀]

話說好耐無食過lunch放題了.. 更加耐無食過好似今次咁令人滿意既放題!


伊賀, 就位於尖沙咀赫德道The Hart入面
係尖東站N1出口出黎, 唔使5分鐘就會行到黎 : >


一黎到就見到好多非常日系既裝飾

料理枱! 我地既美食就係由呢度炮製出黎


lunch黎食 客人唔算太多
亦令我地更加可以享受到友善既服務同新鮮即製既食物!!: )


日式燒肉放題120分鐘
星期一至四$258
星期五至日$298
(小童: $168)
價錢唔算平唔算貴, 抵唔抵食 就要食完今餐睇睇個質素至知!!



首先每一枱都會先送一碟伊賀燒肉頭盤先*v*
包括::: 薄切裡肌肉, 比利時五花肉, 牛舌, 極上牛小排, 伊賀一口牛, 安格斯牛肉, 加拿大醬油豬頸肉, 加拿大醬油豬柳蓋

平時唔太鐘意食豬既我 竟然覺得佢個豬頸肉好正
薄薄的 燒起黎好香脆... 最重要係無陣豬臊味嘛!!
而我朋友就非常欣賞呢度的牛類~ 牛肉的油花分佈幾平均!

香草龍脷::: Rosemary調味實在過濃了...蓋過左魚既鮮味
呢一個質素一般呢

活蜆(一隻隻咁叫架~~) 個香草清酒汁同d蜆一齊蒸左好耐,,, 夠晒入味, 必試的一款! 建議可以一次過叫多幾隻呢!!
因為放係鐵盤燒需時... 一次過燒多d就慳返d時間啦^^



超有驚喜既 伊比利亞橡果一口豬🐷... 因為係黎食放題既關係..
對於食物質素總係有少少保留...覺得唔會有靚野食..但係今次真係喜出望外了~~~
相信大家都知道黎自西班牙既黑毛豬出名juicy又有橡果香
呢度的確係真材實料... 咬落去鮮甜又juicy帶有少少清香
一定要試!!~~~

而其他燒物普遍質素中上..牛舌豬頸肉都推介大家試~ : >
腿菇(雞髀)就要用枱上既調味料自行調味...否則無味~__~
虎蝦 又新鮮又大隻


甜蝦,帶子,榮螺刺身

刺身::: 比一般放題高質!!
三文魚,松葉蟹棒,帶子,榮螺刺身(again XDD)

迷你三文魚子軍艦,迷你蟹籽軍艦,火灸牛拖羅壽司🍣🍣

特推:: 海之卷 蟹膏蟹肉溝沙律醬 非常鮮味


海苔多春魚, 薯格, 芝士年糕, 日式一口甜薯
全部炸物都係新鮮炸起...好正!! 由於即炸...要預返等侯時間...
即炸真心正...就算放左好耐都仲係好夠熱
值得一讚佢d炸物幾多特別款下~~



熱辣辣既芝士年糕🧀

加左海苔既即炸多春魚

可惜.... 炸雞軟骨就過硬了... 失去了"香脆"的感覺


估唔到連沙律都有四款~~~
我揀左麻醬沙律凱撒沙律試一試 : ) 麻醬好味ah!!!! 而凱撒就有少少hea🙈
有別於一般放題..呢度既罐裝飲品需要加錢另叫(一律$8罐)..不過就有免費抹提供🍵

朋友不停encore的溫室車厘茄 (都係逐粒咁叫架~ 記得叫多幾粒xd)

我覺得唔錯的燒雞泡魚干!! 不過自己唔係好識燒到點先為之OK!🙈

本來唔知有甜品送...  所以我地叫左個唐揚抹茶雪糕
可惜🍵🍵味唔夠突出... 但係我第一次食炸雪糕~~ 感覺有趣!



按人頭送的Mövenpick雪糕!! 有雲呢拿,朱古力同士多啤梨3隻口味揀~~
雲呢拿味有好多雲呢拿籽係入面😻
但更加愛濃濃既朱古力味~

漏左講埋...牛油栗米既牛油味好濃郁~~~
同埋有個四眼哥哥員工非常好禮貌...好主動幫忙同介紹,,值得一讚呢^0^

好鐘意佢連醬料都有好多選擇... 岩晒要黎配返唔同食物

海膽同生蠔係另外收費食物~~ 我地覺得已經好多野食所以都無特別加到... lol

因為有85折.... 所以除返開每人唔使三百蚊~~
以呢度既食物質素同埋服務黎講 我地覺得物有所值
又講漏左... 平時食放題好多時你叫完d野都無黎到/黎少左好多份量
但今次係顛覆左平時食放題既唔好經驗.. 今日叫既野食全部都有黎...係黎齊晒 份量都無少到
非常非常好既放題體驗!!! (love)

店家: 伊賀日本燒肉料理
地址: 尖沙咀赫德道4號The Hart 3樓 3/F, The Hart, 4 Hart Avenue, Tsim Sha Tsui
電話: 2887 1028
營業時間: 星期一至四12:00-17:00,18:00-24:00
星期五至日12:00-17:00,18:00-1:00
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )