搜尋此網誌

2018年2月6日 星期二

懷舊香港風味裝修配新式港式食物配搭 [羅麥記@青衣]

話說唔知幾時開始..羅麥記變左我既至愛飯堂xd
而家連青衣都開左喇..就緊係要黎食下先得啦~~




青衣店比屯門店既裝修更加有特色呢!!
大型既裝置更加搶眼... 整體感覺更加懷舊~
呢種感覺大概都係我鐘意羅麥記既主因之一吧 : >

美祿牛奶包 HKD$36 🍼🍼
明明係一款好容易自家製既食物..但心入面偏偏好想叫🍞🍞
醬料有花生醬 煉奶加美祿粉, 煉奶溝稀左 更滑身🍼
麵包只係非常輕微咁烘過少少...所以食入口係軟熟而唔香口唔乾身
整體🆗 但有心癮 我知我下次黎一定會再叫👻👻👻


成個配搭堅係無得輸既磚頭焗咖喱軟殼蟹飯$95
軟殼蟹實在酥炸得太香口!! 而且入面竟然都juicy喎~
不過我地4個人分 每人分得一件仔咋... ><
麵包磚入面既飯有炒香過~ 配埋咖喱汁食先係王道 : )

呢間分店好貼心咁有比多一碗咖喱汁送飯呢~~
(之前係屯門店食另一款磚頭飯無比... 係款式問題定分店問題呢🤔)

不過唔知係咪咁樣焗法 個麵包磚係一定會偏乾身既呢...?
兩次食到尾都覺得個麵包太乾了...

忌廉汁芝士窩蛋雞皇飯$62
呢個少失望呢....無乜芝士味...又無乜忌廉汁味...
雞肉份量還可以啦...一般般的款式><

我地4個人黎食...每人都只係大約$55
真係幾抵食~~

店家: 羅麥記 
地址: 青衣青敬路33號青衣城2樓212A號舖
Shop 212A, 2/F, Maritime Square, 33 Tsing King Road, Tsing Yi
電話: 2762 9818
營業時間: 星期一至日8:00-22:30
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )