搜尋此網誌

2018年2月12日 星期一

第二次光顧 經驗比第一次更加好♥誠意推介 [The Live House@旺角]

事隔3年..重臨The Live House...仍然係一間好值得黎既西餐廳⭐️
記得第1次認識The Live House, 正值2014年底既雨傘革命☂️
當時旺角好多商戶(同大部分香港人)都指責雨革阻佢地開工阻商店做生意...大大力一面倒咁反對同批評..
但好好彩 仍然有一d有良知同有想法既小店 身體力行 勇敢支持雨傘革命💪🏻
The Live House就係其中一間有heart小店
所以3年前係特登黎幫襯佢⭐️

單睇門面未必睇得出入面係西餐廳+酒吧 :::
因為餐廳位於地庫位置, 落一條短短的樓梯先會到達
但店名已經換左做發光燈箱 已經比起之前顯眼得多 : >

因為合西餐+酒吧於一身, 所以環境偏暗, 氣氛chill chill地 : >
估唔到既係餐廳地理位置唔算多人流, 門面又唔算顯眼

但星期一晚都幾多人黎食飯喎!!

雖然店面積唔算大, 但店家仍然落足心思放置唔少大型裝飾物~
而我最鐘意既係餐廳最入既舞台仔~ 每晚都會有樂手黎唱live ga~~
不過時間就要問返餐廳^^
好似我今晚咁 唱live既時間就係around 20:45~21:45

餐廳既logo其實都係由drum pad同drum sticks組成
明顯將餐廳同音樂結合左^___^

飽肚類的risotto & pasta

Pizza+Main~ (呢排一見到有扒就好想食....🤤🤤🙈)

小食類::餐前食或拌酒都ok~~


Cocktail同手工啤.. 見到有唔少果味啤..仲有朱古力啤添!
可惜我同朋友對酒類都麻麻地.. 所以無試到^^~

點睇都係呢個2人餐抵食好多!! $v$
$498已經包左2個前菜+2個Main+甜品+飲品x2
如果想飲酒既朋友都可以半價升級飲品~~
所以見餐廳內大部分客人都同我地一樣揀左呢個抵食set♥


凱撒沙律(可選鮮蝦/煙三文魚)
沙律菜 幾新鮮 ~ 而凱撒醬既份量適中..
最正係佢加左好多芝士粉落沙律度呢^^
麵包粒香脆得黎唔會過乾 ~~~ 成份沙律既份量都唔細呢

咬左一半既大蝦....被大量芝士粉覆蓋住😋😋


美國安格斯肉眼扒😍😍😍😍😍仲要配薯條!
呢個真心令人回味呀..🤤🤤


同大家隆重介紹 >>>> 全熟牛扒!!!😂😂😂🤣🤣🤣
因為我朋友比我更加唔食生野... 所以我地叫左10成, 係10成熟XD
員工聽到都提左我地幾次 well done既話肉質會韌 =v="'
但係其實佢地掌握得唔錯呀!~~ 可能因為牛扒本身比較薄身
所以唔會好韌!🥩
鐘意佢將醬汁另上 因為呢塊扒本身已有好豐富既肉味!!😋😋
唯一係覺得塊扒可能真係偏薄身 所以肉汁唔夠多
另外, 佢既薯條每條都索滿左牛肉汁呀 係超正!🍟

估唔到 連拌碟既蕃茄,茄子同菇都有用心調味過
用上香草同蒜蓉醃製~ 好味道
呢一碟牛扒所有野都太完美了吧💛我鐘意!


西班牙鴛鴦腸Pizza
見到黑色一舊舊既 唔使驚
佢地係墨汁腸黎架~ 比較少食到! 而另一種腸就係常食既辣肉腸^^
墨汁腸既味道唔夠出 所以連埋件pizza一齊食會比濃郁既芝士味蓋過.... 要單獨食先食得到墨魚味~~
成個pizza既醬汁都做得幾好 芝士加茄汁味
而且批邊係屬於香脆類~~~ 脆得黎唔算乾 無overcook到
呢個pizza唔算太特別但係都幾好味

係我地食食下pizza既時侯 終於出現期待已久既Live music performance lar!!🎵🎶
聽返廣東話歌係最有親切感😌
仲可以即場交紙仔點唱架~~~ 唔使加錢, 氣氛非常好呀💓


亦都係我地食完pizza時 雞翼拼盤黎到了... 雖然係遲左少少xdd 但係我地唔介意...好食就得了XDD
雞翼有三隻口味 由左至右分別係: 水牛城, 黑松露蜜糖, 香辣味
每一款都係炸雞翼黎架.... 雖然炸香左係好好食 但真係有少少熱氣... 期待有d款式可以轉做焗或煎既雞翼
我地都覺得香辣味係最突出架, 非常惹味呢!!

炸雞翼淋上香辣醬汁


食完以上其實已經飽到唔想郁.... 但好彩 甜品係另一個胃 係真既^~^
呢個鐵板冰火朱古力軟餅真心夠晒gimmick而且味道都好好!
用滾得熱辣辣既鐵板盛載住brownie+曲奇味雪糕 (其實雪糕面頭仲有一pat忌廉架... 但到我影時已經流晒去鐵板度..lol)
三樣甜品夾埋一齊都唔會話甜到好膩喎
真心唔錯 同埋女仔係一定會鐘意呀💓

2杯冰茶(另可選House Wine/半價升級做其他飲品)
食完熱氣的炸物飲返杯冰茶係最舒服既😌
冰茶唔會太濃茶味 飲落幾舒服~

我同朋友都覺得成晚既用餐經驗都非常好🙂
包括環境有feel,有live music聽,服務有禮,食物質素高,價錢合理,又可以慢慢坐慢慢傾計....傾下又可以聽下音樂
相信我地好快又會再返黎食飯~^^~

利申: 以上食評同政治立場完全無關, 純粹以普通消費者角度出發🙂

店家: The Live House
地址: 旺角彌敦道731號地庫 Basement, 731 Nathan Road, Mong Kok
電話: 2392 1181/9467 8844
營業時間: 星期一至六18:00-1:00, 星期日18:00-24:00
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )