搜尋此網誌

2017年8月2日 星期三

值得一試的誠意cafe [Press Enter@大角咀]

話說呢篇係一篇年代久遠兼集合左幾次用餐經驗既食評..lol 已經係我仲係大角咀返工既時侯.. 個陣成日黎食食極唔厭=P

呢個係佢本menu黎 好鐘意!!! 好鐘意呢個木造既keyboard!
除左店名, 仲見到佢砌左E N J O Y出黎 >v<""



入面有好多咖啡, 沙冰同特色飲品選擇~~ 仲有好多窩夫款呀好似幾靚


講返我食既lunch先~~ 因為已經黎過幾次, 知道佢係會定期更換款式架
不過其實差唔多次次我都係叫佢個雞扒窩夫lolll


入面既環境 其實我真係好鐘意 :]!!
主要係好簡約既水泥風格配木系枱 鋪位採光都唔錯 成個感覺好舒服

Soup of the day 南瓜湯


呢個就係我既至愛 即焗窩夫配香蒜鹽燒無激素雞上脾扒$88
第一次叫個陣仲好擔心無飯到肚會餓親..點知根本就食唔晒loll
窩夫佢好慷慨咁比左4大件, 係厚身個隻窩夫!!
個窩夫要大讚~~~♥勁勁勁香既蛋香~~ 口感鬆軟
因為有4大件既關係 佢比既蜂蜜我多數都要叫佢refill ;D
至於雞扒佢落既醃料唔算多~ 食到有淡淡既鹽香味 ~~~
呢個set仲會配唔少份量既沙律菜+半個有烤香過既蕃茄~
整體黎講好唔錯呀!!!


而隨餐附送既餐飲有柚子茶,果茶同Americano可以揀
我同同事都係揀左熱既果茶~ 至於係咩茶 可以當日問返員工: )

另外一次既lunch menu~ 某d款已經轉左

香蒜蟹肉扁意粉$88 呢個大推介呀~~~
意粉炒得超香, 醬汁份量剛剛好 唔會過多過少~!
食下食下都有唔少蟹肉係入面架*v*!!


火山石燒西班牙栗飼白豚扒伴燒汁配飯$88
呢個賣相好好, 白豚扒燒得好靚好香 但份量唔算多...
而且食落醬汁略嫌淡味 同埋唔夠汁.....
食到尾就變左淨係個白飯咁喇....><

但係overall呢間cafe係比到人一種舒服既感覺
而且價錢都算合理, 食物質素普遍都高^~^
係黎大角咀食飯必試餐廳!

店家: Press Enter
地址: 大角咀大全街6號地下 G/F, 6 Tai Tsun Street, Tai Kok Tsui
電話: 2656 3000
營業時間: 星期一至六11:00-22:30  星期日及公眾假期10:00-22:30
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )