搜尋此網誌

2017年8月22日 星期二

過百款經典上海菜式 花多眼亂 環境唔錯 [龍門一番@荃灣]

今日難得入到黎荃灣 一早已經上網搵定有咩好野食~
由於媽媽好鐘意食上海菜既關係 我地就揀左呢間龍門一番!


係荃灣地鐵站行過黎都好方便下~ 基本上係A3出口出黎, 沿住有蓋天橋一直行就黎到 落雨都唔使帶遮XDD




一黎到 發現同想像中既上海菜館好唔同XDD 呢度d裝修好靚呀~ 感覺係走比較young同cute既路線~~
好多好colorful既裝飾呢!! 環境裝修令呢度似一個遊樂埸多過中式菜館!

一坐低第一件事就係比你揀茶葉, 係每人揀自己想要個款茶~
我鐘意呢個服務~ 因為多數我同媽媽想飲既茶都係唔同款xdd


結果證實我地果然係揀左唔同款既茶loll
媽媽揀既係比較重回甘既人蔘烏龍茶 佢都幾鐘意下~
而我就揀返平時飲開既茉莉花茶 <3


呢兩張係麵點套餐同客飯套餐既menu~ 其實叫套餐都幾抵食~
至於主menu....實在係好難upload晒上黎....因為呢度夾夾埋埋有超過一百款上海美食!!! 真係會睇到人心大心細...樣樣都想試但又食唔落咁多...>__<


不過最後都係要揸定主意 ; D 食上海菜我地一定會叫既係小籠包~~
而呢款係呢度獨有既魔鬼天使小籠包$58 點解叫魔鬼天使 其實係因為2粒黑色2粒白色
先講白色既係豬肉餡+帶子皮+面頭放魚籽醬 
而黑色既就係黑蒜肉餡+墨魚汁皮+海膽放面頭

如果單純講小籠包既質素我覺得兩款都唔錯, 因為皮夠薄 餡夠鮮 湯汁充足!
但係黑白各自放既材料味道唔係好出 食落基本上同平時食開既小籠包味道唔係差好遠~



再黎既係我地今日至喜愛菜式--京式烤羊腩$138
鐘意食羊既朋友唔可以錯過!! 佢既羊羶味適中 羊腩烤得超鬆軟!!
羊腩肥瘦相間 滋味得黎又唔太膩
仲配三種唔同風格既醬汁比你自由配(京醬/薄荷醬/蜜糖芥末)~~ 好岩三五知己一齊share~ 正正子!!!


再黎呢一個 其實都算係呢一餐既重頭戲XDD
係超補身(同超美顏~~ XDD)既花膠螺頭干貝燉雲吞雞湯$188
一打開已經見到成隻雞係入面..仲有瑤柱,螺頭同花膠, 湯料實在係好足!! :> 唔好忘記仲有6粒雲吞等緊你~~~
(小提示....2個人要ko呢盅燉湯係有一定難度....lol 我同我媽每人起碼飲左3碗!!)
呢排成日出街食飯好無益...可以飲下呢d湯補身成個感覺真係好好loll

拎左隻雞出黎先'畢'到湯


除左湯入面既湯料仲有6粒雲吞!

分到起碼6碗出黎~~~

食到飽一飽既滿足午餐~~~ 其實佢實在有太多款式供應
令到我同媽媽都好想瘋狂再黎食XDDD 因為仲有好多好多款都好吸引好想試!
特別係佢既小食款, 仲有甜品!! 我諗以後過黎荃灣既頻率會大大提高! lolll

題外話:
係門口見到單張 先知呢度原來有做長者慈善派飯既活動
值得支持!!


店家: 龍門一番 上海·紫砂燉湯
地址: 荃灣青山公路荃灣段388號中國染廠大廈(8咪半)1樓105號舖
Shop 105, 1/F, CDW Place, 388 Castle Peak Road (Tsuen Wan), Tsuen Wan
電話: 2806 1313
營業時間: 星期一至五11:00-16:00,18:00-23:00
星期六,日及公眾假期11:00-23:30
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )