搜尋此網誌

2017年8月13日 星期日

一家人食晚飯既好地方 [海港酒家@大埔]

海港基本上係我地成日黎幫襯既酒樓~ 無論係中午黎飲茶定夜晚黎食飯~~~ 但食評好似都係第一次打, 哈哈哈!!
環境方面都係一般酒樓既格局, 坐得都舒服既~~ 忘記左要影相XD


先黎既係濃湯螺頭花膠煲雞湯 呢個湯我地平時都有叫黎飲架~
今次係用優惠劵免費送!! 平時就咁叫好似都係大約一百多少少..
但今次送既質素竟然差過平時好多/___\!!
成個湯既味都咸左好多同埋好味精... 湯渣都少過平時好好好多..T^T
唔知關唔關係用優惠劵事...... 今次令人失望了..


晚市海鮮孖寶 HKD148:脆皮燒雞半隻+蟶子4隻
好鐘意呢個孖寶♥將最正既野食搭埋一齊
佢有另一個選擇係配麵包蟹...但係我地嫌食蟹麻煩XD
蟶子共4隻~ 其實每隻都幾多肉~ 最最最正係超多粉絲拌埋惹味蒜粒同香蔥!!!!
其實食過幾次海港既海鮮類都係整得超正~~~ 另一個至愛就係蒜蓉蒸扇貝! 又係超新鮮超熱辣辣超入味架*v*

脆皮燒雞同樣係我地係呢度既必點菜式!!!
雖然得半隻, 但係份量一d都唔細 仲要勁好肉
佢既外皮炸得真係好薄脆, 其實每次見返d相都流口水.....
仲要有好香既雞味~~~ 高質燒雞!!!! love love!!


鵝肝醬茄子四季豆$78 其實可以ignore左鵝肝醬呢三個字咁食Hahaha
呢個價錢一早都無預佢會有鵝肝醬既味道出到黎
但係海港既小菜一向有鑊氣 呢個都係我地長期幫襯既原因
四季豆同茄子之外, 炒肉粒既份量都唔少~~~
Haha...不過都係好快比我地清晒lollll


最後仲有一個西蘭花珊瑚花姿$88
我最愛食花姿片~ 哈哈, 可惜份量唔太多... 珊瑚蚌既份量對比起黎多D~
想講既係.. 平時唔會食西蘭花既我黎到呢度都會食一兩件XDD
因為炒起上黎又真係幾香幾淋既~~~

D小菜份量咁大, 我地4個人share 3碗飯已經飽飽loll
期待下一次再黎食飯/飲茶~~ : )

店家: 海港酒家 Victoria Harbour Restaurant
地址: 大埔南運路9號新達廣場2樓101-102舖
Shop 101-102, 2/F, Uptown Plaza, 9 Nam Wan Road, Tai Po
電話: 2653 9333
營業時間: 星期一至日7:00-24:00
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )