搜尋此網誌

2017年8月4日 星期五

買一送一的Lunch Set [山頂餐廳@奧運]

位於大角咀既山頂餐廳 同真正山頂上面既峰景餐廳都係屬於Cafe Deco集團旗下
已經有信心質素應該唔會差 同埋價錢應該唔會平lol


lunchtime黎唔使等位就入得~ 入面原來都幾闊落
可惜我地枱附近既冷氣機瘋狂滴水... 變左我地張枱移到同隔離枱超近


岩岩先話價錢唔會平 但原來佢既3-course lunch set做緊買一送一優惠~~ $v$

先黎既當然係前菜~~ 薯仔沙律及是日精選迷你餐湯
餐湯係南瓜湯~! <3 南瓜味濃 成個湯既調味都好適中
個沙律反而好好好一般丫..... 薯仔沙律無乜調味.. 而沙律上面既煙肉碎好似overcook左.... 硬到好難咬開 : (


我同事揀既香煎盲鰽魚配忌廉汁燴蜆肉 $158
不得不承諗我見到呢碟既即時反應係擔心緊夠唔夠飽..!!!
同時我地都無諗過盲鰽魚竟然配左個流心芝士撻!!! XDD

先講芝士撻 勝在夠熱 溶化中既芝士永遠係最正~~不過撻皮稍嫌過甜...
食完芝士撻之後 盲鰽已經唔係好熱.... 所以有少少腥味
其實魚同忌廉汁呢個配搭我個人黎講都係麻麻地...
不過親身證實左食完呢個餐係會夠飽既~ 全靠個芝士撻XD


估唔到個 焦糖蘋果牛肉漢堡伴蜜糖芥末配薯條$138 會咁大份! 同個煎魚有好大反差~ lol
雖然個burger入面有兩大塊牛肉夾芝士 但我都係覺得佢係走緊清新路線!!
好大原因係因為入面有大大片焦糖青蘋果!! 好有效咁減淡左牛肉既油膩感~
加上我好鐘意佢配適量既蜜糖芥末醬~ 淡淡既甜味令到成份漢堡層次豐富左~
最後我係好鐘意佢個包既口感~ 超鬆軟~~ 又多芝麻 : D
粗薯條都好正呀~~~ 雖然食到最後真係食唔晒..... /^\

而跟餐既精選甜品, 原來係雜錦水果黎!
雖然令甜品控既我有d失望, 但係食到咁飽食下水果都係好事~XDD

飲品方面我同同事都係叫左熱檸水~
總結: 食lunch要過百蚊對我黎講有d貴 /__\ 如果無左買一送一優惠更加唔使諗......
加上大角咀附近有更多平靚正選擇
除非係想搵個坐得舒舒服服食靚野既地方 如果唔係都應該無下次~

店家: 山頂餐廳酒吧
地址: 大角咀海庭道18號奧海城二期G73A-B舖
Shop G73A-B, Ground Floor, Olympian City 2, 18 Hoi Ting Road, Tai Kok Tsui
電話: 2740 4822
營業時間: 星期一至日 11:30-23:00
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )