搜尋此網誌

2017年8月28日 星期一

美美的花花主題Cafe [Favilla X Bless Cafe@鰂魚涌]

以花花做主題 位於鰂魚涌既小小cafe 實在係太靚喇!!
不過店仔細細加埋坐滿人.. 唔係好好意思係咁影相 >0<



全店應該只係得唔夠10個位... 但係環境令人relax~



同樣地 食物選擇都唔多.. 只係得4款
分別係饅魚蛋吐司, 豚肉冷麵, 饅魚湯麵同埋味噌蛋三文治

呢度主打係咖啡 提供黎自哥倫比亞, 巴西同耶加雪夫既咖啡豆
可惜今日病病地無飲到咖啡..~ 而係叫左個茶飲下 : >


Organic English Breakfast Tea $38 (Hot)
一上枱 好靚呀!!!♥ 用一個印有cafe名既細細木箱裝住純白瓷杯
唔知係咪餐具靚靚 環境靚靚 影響到我覺得杯茶都特別好飲


由於唔食饅魚既關係... 個4個選擇入面我其實剩返2個lolll
最後揀左雙倍芝士味噌炒蛋三文治$68... 賣相又係100分呀!!!
真係超級和風,,,,, 呢度所有裝飾同食物擺盤都好有心思 一定大受女孩子歡迎
呢個炒蛋一咬落去 確實係有驚喜 因為實在比預期中更更更更嫩滑同厚實.. 
擔心食三文治唔夠飽(好似我咁lol)既朋友仔,,,食呢份係唔使擔心呢個問題, 食食下你會發現原來好飽! loll
其實個麵包我都好鐘意~ 因為好軟熟
不過"雙倍芝士".. 我就食唔到有芝士既味道
而味噌既香味都會淡淡滲出黎 但我個人覺得味噌同炒蛋呢個配搭麻麻地~

傻傻地... 一開頭就係怕淨食三文治唔夠飽..急不及待咁追加左個100g麵+$12
食食下就知已經好好好飽了... 但食物黎到我都唔會浪費*v*~
好鐘意呢個清清地既麵 仲有勁多紫菜絲 幾好味~~


呢個係我朋友叫既和式全日早餐-蒲燒饅魚味噌炒蛋吐司$118
根據朋友既描述 件饅魚非常肥美~~~!! 同炒蛋同埋多士亦都係非常夾~~ 正面評價!
佢每款野食都會配埋沙律菜同碎蛋薯仔沙律~ 感覺上幾raw幾健康呢!

如果佢menu會定期轉既話~ 我會再返黎食~~
因為都未試到佢出名既咖啡同熱朱古力
仲有,,, 員工都好有禮貌同耐性同你介紹食物 : ) 係一間令人舒服既小店..

店家: Favilla X Bless Cafe
地址: 鰂魚涌海光街7-9號龍景大廈地下5A舖
Shop 5A, G/F, Dragon View House, 7-9 Hoi Kwong Street, Quarry Bay
電話: 9661 5201
營業時間: 星期一至日8:00-19:00
Openrice主頁Here

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )