搜尋此網誌

2020年3月7日 星期六

[UK >> Manchester >> Piccadilly] 靚房+地點超方便+有廚房的aparthotels:: staycity

第一次入住 staycity @ manchester !
呢間aparthotel 雖然地方唔算大, 但絕對係我鐘意既簡約風格 : )

🍃 24小時Reception services
check-in前/check-out後 可免費寄存行李

lobby隔離就係食breakfast buffet既地方, 地方唔算太大, 望到食物種類都唔算多 ~
無記錯早餐價錢 大約係每人~ £7.95 (我地無加到呀)
🏠


我地訂既係4人房, 2張單人床 + 2張梳化床
十級鐘意呢個廳 好溫韾, 有飯枱又有茶几
而灰色呢兩張梳化, 就係我同弟弟夜晚會訓既梳化床喇

本來諗住梳化床 即係無覺好訓 .. 點知訓得勁舒服~
同埋張梳化床係勁易打開, 亦都唔使好大力, 入到房會有張卡紙指導 ~
打開左係咁既樣 ~

主人房內有2張single bed, 亦都可以揀要double bed

內有衣櫃,衣架 同風筒


🧂
然後, 呢度既廚具係一應俱全
搞到我地唔小心 煮左2餐晚餐 1餐早餐
重點係有洗碗碟機~ 勁方便 !!
(不過唔用開洗碗碟機既大家,, 要注意 ! 佢應該唔係落平時用開個種洗潔精架
因為我地唔知道, 落左好多落去, 最後成部機都係泡.. 清左我地勁耐 ...
大家用之前可以問清楚reception用法先 )


🍞
有埋洗衣機, 焗爐, 微波爐, 多士爐, 杯碗刀叉碟羹 樣樣齊
加上呢度既supermarket好多食材賣~
係廚神培訓勝地 ~


亦有少量茶包, 咖啡粉 同調味料

🚦
地點好方便, 係大站Manchester Piccadilly隔離
坐車去另一個City 可以係度上車
仲有city centre free bus :: 2,3號線既巴士🚌
可以市內遊, 重點係完全免費架‼
( 附近都有唔少餐廳選擇 ~)

浴室都好整潔 ~ 不過呢度唔會主動提供牙刷牙膏, 需要既 要去reception拎呢
(即棄拖鞋都係, 需要既先問)

有個細細地既gym room可以免費用 : )
黎個簡單的room tour ~ : )

🔹Room info. ::
我地4個人 訂左One Bedroom - 4 sleeps
Price :: £103.28 + 20% VAT £20.66
(除返開我地4人 兌返HKD 即係每人每晚around HKD$155)
*1£=10HKD
8-10 Mar, 2020 (3d2n)
.
🔸Hotel info. ::
Staycity Aparthotel | Manchester Piccadilly
✈機場轉train/ bus ~25 mins
🏠8B Gateway House, Piccadilly Station Approach, Manchester M1 2GH
💌https://www.staycity.com/manchester/piccadilly


*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~* 
Contact me : ) mini_dance@msn.com

❦KATE的分享平台

Openrice minidance (Level 4)

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )