搜尋此網誌

2020年3月11日 星期三

融入英國第一步:: all day breakfast ! [Cherry Reds @Birmingham]

呢間小店 係birmingham市中心 : ) 我地都係誤打誤撞咁搵到佢
亦因為佢 令我地對birmingham呢個城市加左分

因為酒店附近既餐廳 大部分都係10am後先開門
上網search就搵到 近市中心 呢間Cherry Reds ~


入面 比外面 更photogenic !

(Menu放係文章底部)
有All day breakfast, toast, porridge, pancake stack, sarnies, 同一d小食
幾乎所有款式 都可以ask for vegan alternative ~
呢度係自助式搵位, 睇完menu就行出收銀處落單兼比錢 ~

收銀處旁 有一個好衛生既蛋糕櫃
( 係英國呢幾日 見親d蛋糕都係就咁放出黎 無遮掩咁暴露於空氣中.. 所以覺得佢有呢個櫃 係超衛生 )


落完單 大概10分鐘後.. 員工就將我地既飲品送上喇 : )
Latte £2.4, Cappuccino £2.4, Matcha Latte £2.8, White Hot Chocolate £2.5
我叫既係white hot chocolate^^ 其實叫之前都驚會好甜 但又想試下
結果令人有驚喜, 完全唔會過甜, 白朱古力味同奶味 比例做得好好啊, 係好飲既 !

The Big Red Breakfast £10.5
五款all day breakfast中, 得呢一個係配bagel, 所以就揀左佢 ! ( 其他款 亦可以+£1.25追加架 ~ )

食物質素 係好高 !! 每一款食物既調味 同熟度 都做得剛剛好
我重視的bagel 都好好味, 口感帶煙韌 但唔會過份, 搽埋薄薄一層牛油 超好味 !

[[ 其他食材仲有:: 豬肉腸x2, 煙肉x2, 太陽蛋x2, 茄汁豆, 炒菇, 車厘茄, 炸薯餅x1 ]]
其實份量真係太大 ... 雖然好好味 但最後都係差少少先食得晒 T_T

想light d既話.. 佢地都有Lighter Breakfasts呢個category~
我爸就係呢個categroy度揀左 Salmon Fillet £7.5
想講 呢個係超級好味 !! 下次再黎 都一定會叫呢一個 !

三文魚煎得超香 油脂感好突出, 好正!!
底下係大量菠菜, 平時我唔鐘意食架 但係呢個一d都唔老 重點係索晒三文魚既油脂啊
真係好好味 !! 仲有韭菜同太陽蛋呢 ~ 好圓滿的一碟

我媽同弟 都係揀左 Hearty English £7.5
呢個應該係最basic個款黎~ 其實大部分食物都同我個款breakfast差唔多
不過份量細d, 同埋bagel變左 全麥吐司 !(足足4件!)
吐司一樣好好味啊 T__T

呢度 用既係vegware餐具, 仲鼓勵大家 可以慢慢嘗試改變飲食習慣
多菜少肉, 對地球生態會好d
好欣賞店家 除左對食物有要求外, 仲會關注埋環保議題
食完佢 令人身心靈都有滿足感 : )

Cherry Reds
🏠88-92 John Bright St, Birmingham B1 1BN
💌https://cherryreds.com/
0121 643 5716






*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~* 
Contact me : ) mini_dance@msn.com

❦KATE的分享平台

Openrice minidance (Level 4)

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )