搜尋此網誌

2020年3月10日 星期二

[UK >> Birmingham>> Arcadian Centre] 2房+超大客廳 但比較殘舊 同埋會停熱水:: staycity @birmingham

我地係Birmingham 只逗留左一日一夜, 所以對呢個城市都未算太認識 ..

主要去左兩part地方::
1. 市中心一帶, 包括High Street, Bullring Shopping Centre, The Mailbox
( The Mailbox入面 仲有BBC News可以免費參觀public space !
同埋有tour可以參加 不過要比錢 同埋最好預先訂 因為未必有位 )

2. The Arcadian (即係 中國城)
我地今次住既酒店 就係係Arcadian入面 ~ 有好多餐廳同酒吧
所以夜晚都幾多酒鬼係度, 算係幾雜

我地係Manchester住staycity, 黎到Birmingham, 都係住staycity啊 !
( Manchester既酒店感想, 可以去呢度睇返 )

雖然係同一間酒店集團 .. 但質素都有d出入
例如, 呢度係無slippers供應, 亦都無早餐, 連check-out後寄存行李 都要比錢
£2/locker OR 放back office )

由呢間staycity行去市中心, 大約要15-20分鐘
想去比較大型d既supermarket 都要去市中心
不過呢度附近 都有間細細地既Tesco Express 同有間華人超市

呢度最大既賣點係: 好大 !
同埋都真係幾有 家既感覺, 我地一家好鐘意一齊坐係呢個客廳
可以睇電視 / 出balcony吹下風 / 係飯枱食下野 或者做下自己野

有openrice kitchen真係幾方便
有焗爐, 微波爐, 多士爐, 洗碗機, 杯碗刀叉碟羹 樣樣齊
仲有少量pepper/ salt等調味料可以用

主人房

我同弟弟訓既房
兩間睡房都有大大個衣櫃放衫, 同埋都有4-8個衣架~ 空間幾好用

洗手間 雖然好大, 但抽氣唔係太好 (係近乎無)
沖完熱水涼d蒸氣會焗住晒係入面
同埋馬桶 都比較舊, 塊廁版有少少移位了 LOL
不過呢D都唔係重點, 重點係 原來呢度set左timer, 20:45後 就會停熱水 !
但係check-in時/酒店入面係完全無告示提及呢樣野架

我地後尾搵到呢個位可以set, 但見有告示話唔好自己更改
所以就打左落front desk想問 但一直無人聽電話 .. (個陣係岩岩20:45咋)
結果等到第二朝早先沖涼, 呢樣野真係好有改善空間
最基本係一定要通知客人 有停熱水時間呢件事, 等客人可以安排下時間
如果唔係就會好似我咁 沖沖下先無熱水 !

有洗衣機 ~ 同有得熨衫, 我地有用到洗衣機 , 易操作

屋入面唔少位置都有貼牆式暖爐, 暖得好快 ~
黎個簡單的room tour ~ : )


題外話:
上面提過The Arcadian入面 好多餐廳同酒吧 佢地開得比較夜
同時 朝早都唔會好早開, 好多都係10am後先開
食早餐既話 行返去市中心會多d選擇 : )
又或者 有一間wetherspoon旗下既 叫The Dragon Inn既酒吧, 8am就開, 都多食物選擇同幾抵既 ~

🔹Room info. ::
我地4個人 訂左Two-Bedroom Apartment (最多可入住5人)
Price :: £118.8 + 20% VAT £23.76
(除返開我地4人 兌返HKD 即係每人around HKD$356)
*1£=10HKD
10-11 Mar, 2020 (2d1n)
.
🔸Hotel info. ::
Staycity Aparthotels Birmingham City Centre Arcadian
🚇New Street Station 步行 ~ 20 mins
🏠Arcadian Centre, Hurst Street, Birmingham, B5 4TD, United Kingdom
💌https://www.staycity.com/birmingham/arcadian-centre/

*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~* 
Contact me : ) mini_dance@msn.com

❦KATE的分享平台

Openrice minidance (Level 4)

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )