搜尋此網誌

2020年3月9日 星期一

特色自家小店, 自創特別菜式 [Evelyn’s Café Bar @Manchester]

同朋友食晚飯, 但大家都唔熟Manchester ..
係Manchester Victoria Station問路人 有咩好推介
佢就推介我地行~10分鐘 去Northern Quarter一帶 !
行到黎開始落雨 .. 我地直接入左最近既一間餐廳: Evelyn’s Café Bar

( 後來至知 Northern Quarter呢一帶 相對比較雜
多搶劫案, 不過今晚黎 又唔特別覺 .. 但始終外遊 都要提高警覺既 )

英國既餐廳 真係隨便入一間都好靚 地方又闊落 裝修都好有心機




一睇menu就發現呢度d款式好特別, 都係店家自創
係其他地方少見d .. 然後 有好多英文字都要查字典先識 lol
懶得逐隻字查, 就問waitress推介d咩, 我地就試啦 ~

我地揀左3款食物, 蔬菜同肉既比例都幾平均 ~

Crispy Cauli, turmeric, paprika, soy yoghurt £6.5
呢個真係好創新, 一上枱以為係fried chicken
我仲問個friend 原來我地叫左炸雞咩? 點會估到係炸椰菜花 !!
味道 其實就係將椰菜花炸左咁既味XD
炸粉面頭有少少調味粉令佢更惹味, 但唔算濃味
因為覺得略嫌淡味, 好似浪費左個食炸野quota咁, 所以個人不推介呢一款

Rainbow Heritage Carrots, harissa maple, saffron yogurt £6.5
呢個 顏色好colorful, 食落味道都幾ok !! 
係香港真係未試過食4種唔同顏色既蘿蔔 (紅, 紫, 黃, 黑)
原來佢地好高纖維同維他命C & K

不過我覺得好食既主要因素 係因為個saffron yogurt酸酸甜甜 口感又滑身
同d蘿蔔好match ~
然後harissa maple又增加返少少甜味 ~ 整體覺得幾好食! 又有益 !

Ribeye, herby butter sauce, chips £23.5 (叫左5成熟~)
呢個係最穩陣之選 ~ 最貼近平時食開的口味XD
調味幾香, 幾適中 ~ 不過都少貴
影漏左 ... 佢仲配左一碗薯條架 ~ 係超厚切個種, 好好味 !!

Berry + Charcoal Smoothies £5.6
Almond Smash Smoothies £5.7
濃郁到一個點 !! 好老實講, 飲唔慣/接受程度低d既人 都未必會飲得晒
berry味堅係好濃, 濃到第一啖我覺得似藥水, 但後來飲飲下就慣左, 同埋開始飲到berry既酸甜味
朋友個杯 我覺得好飲d ~ 有少火似飲緊中式糖水既感覺
但放心 唔太甜, feel到佢用料都係用天然食材 少d加工調味~
個人覺得黎到係可以一試既 ~ 始終去旅行 係要試下新事物架 : )

Crumble £5.5
甜品menu 唔記得左影呀 .. >< 有5-6款架, 款款都幾吸引
呢個佢係即刻係客人面前 係一大盤Crumble度畢出黎比你~
煉奶自己按喜好加入去~
想講 個crumble既玉桂味真係好重下, 同埋都偏硬身
我地都覺得加左煉奶係好食好多 ..
最後用晒杯煉奶, 我地就無再食剩低既crumble喇
呢個不推介 ~

最後發現 其實都真係幾貴下, 不過我地係叫多左野食既.. 都清唔晒所有食物
可能叫少一款就會好D~
覺得呢間都算係英國之旅中 幾特別+幾homemade既一間餐廳
所以都想介紹下比大家 : )
.
Evelyn’s Café Bar
🏠G18, Smithfield Building, 44 Tib Street, Manchester M4 1NB
💌0161 834 3303
https://www.evelynscafebar.com/


*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~* 
Contact me : ) mini_dance@msn.com

❦KATE的分享平台

Openrice minidance (Level 4)

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )