搜尋此網誌

2020年3月12日 星期四

24小時營業 貝果的確係好味 但服務差差地 [Beigel Bake@ London | Brick Lane]

留學英國朋友 推介我一定要黎食的bagel ( btw呢度習慣將bagel串做beigel ...? )
所以黎到London既某個朝早 我地就買左黎做早餐

上網一睇 原來呢間店好出名, 成日都要大排長龍 ~
出名平靚正, 但唔知係咪已經加左好多次價, 我地又覺得唔太平... XD

~ Salt Beef Beigel £4.5 (右下)
~ Smoked Salmon £2 (左邊兩個)
~ Eggs £1.4 (右上)
我地間B&B行1分鐘就到呢度, 加上堂食得企位, 所以我地買左返B&B食~

一摸上手, 發現全部都係凍冰冰架, 估計係堂食佢地先會翻熱
好彩我地既B&B有微波爐, 叮到熱辣辣先食^0^

咸牛肉個款, 佢會問你要唔要mayo同pickles, 我地淨係要左mayo~
先講佢個bagel 又真係好好食, 口感煙韌, 味道有麥香
咸牛肉都有大約4大塊, 份量多, 醃得好香, 配埋mayo真係好夾
一啖食晒牛肉+bagel+mayo 真係好好味 !
不過成£4.5 計返都要港紙HKD ~$45, 唔係真係好平架...

反而覺得平d既Eggs同埋smkoed salmon都好好食, 平起碼一倍
性價比會再高d ~~

不過呢度D呀姐都幾無禮貌同幾燥底, 大家有定心理準備會好D ~
(不過都有機會 因為我地係華人, 同埋英文唔夠好既)

Brick Lane Beigel Bake
🏠 159 Brick Lane, London E1 6SB, England
💌 +44 20 7729 0616
https://www.tripadvisor.com.hk/Restaurant_Review-g186338-d717862-Reviews-Brick_Lane_Beigel_Bake-London_England.html

*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~* 
Contact me : ) mini_dance@msn.com

❦KATE的分享平台

Openrice minidance (Level 4)

沒有留言:

張貼留言

歡迎留言分享 : )